פאבלט ה-Galaxy Note 4 נחשף בוידאו ותמונות חמישה ימים לפני ההכרזה

חמישה ימים בלבד נותרו עד לאירוע ההכרזה של סמסונג, בו ייחשף המכשיר הרביעי בסדרת הפאבלטים המצליחה Galaxy Note. בחודשים האחרונים הצליחה החברה לשמור על סודיות כמעט מוחלטת באשר למראהו החיצוני של המוצר, אולם כעת מתפרסם קטע וידאו קצר בו מככב מכשיר די זהה לזה שראינו בתמונות המודלפות שנחשפו לפני כשבועיים.

לטענת המקור ההולנדי שפרסם את הוידאו, הצילום נערך בוייטנאם ונראה בו דגם ה-N910H אשר מבוסס על ערכת השבבים Exynos 5433. ערכת השבבים הזו הספיקה להיבחן דרך מבחן הביצועים AnTuTu, שם השיגה תוצאה מרשימה ביותר שהציבה אותה במקום השני לאחר Tegra K1 של יצרנית השבבים Nvidia.

חשוב מאד להדגיש שהשוליים הלבנים אשר נראים בוידאו הם אינם חלק מהמכשיר: אלו הם רק קצוות הקופסה שבתוכה הוא מונח. עיצובו של המכשיר צפוי להיות דומה מאד לזה של Galaxy Alpha, עם מסגרת מתכתית וגב פלסטי. תמונה ברורה ובהירה יותר ניתן לקבל דרך תמונת היח”צ שהגיעה הבוקר לידיו של אתר Android Authority (המוצגת בשני חלקים בראש ובתחתית כתבה זו).

לא ניתן לדעת בוודאות אם התמונה הזו אכן אותנטית מאחר שאפשר ליצור הדמיות ממוחשבות על פי תמונות מודלפות בלבד. מה גם שרק אתמול דלפה לרשת תמונת הרקע של הסמארטפון, מה שיכול היה לאפשר למעצבים שונים להשלים באופן סופי את ההדמיה שלהם. כך או כך, חמישה ימים בלבד נותרו עד לחשיפה הרשמית, וצוות גאדג’טי שינכח בברלין ידאג לספק את כל המידע מיד עם ההכרזה.

galaxy-note-4-press-bottom


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים