הדלפה: עדכון GDR2 ל-Windows Phone 8.1 יגיע עם תוספות חשובות

אתר Nokia Power User המפורסם חושף מידע מעניין שהגיע לידיו ממקור אנונימי הטוען כי זכה להשתמש בגרסת פיתוח מתקדמת של עדכון GDR2 למערכת ההפעלה Windows Phone 8.1. המדליף, שאיננו משויך לרשימת המקורות המהימנים של האתר, טוען לקיומם של מספר שדרוגים למערכת.

לא הגיע הזמן לקצת סדר?
לא הגיע הזמן לקצת סדר?

ראשית כל, נראה כי העדכון יארגן את תפריט ההגדרות של המערכת לפי סדר אלפביתי, כך שניתן יהיה לנווט בין האפשרויות במהירות ובאופן דומה לניווט בתפריט האפליקציות. ניסיון אישי לימד אותנו שגם לאחר שנה של שימוש במערכת, מעט קשה להתמצא בתפריטי ההגדרות של מערכת ההפעלה, ומכאן שמדובר בתוספת מתבקשת.

בנוסף, נראה שבקשה נוספת של המשתמשים תקבל מענה באמצעות עדכון זה: מתג להפעלה וכיבוי של הגלישה הסלולרית דרך מרכז הפעולה, אפשרות שמשום מה לא קיימת היום. לקינוח, גם הסייעת הקולית קורטנה צפויה להראות התפתחות ולהגיע לאזורים נוספים, אך בכל זאת תישאר תחת ההגדרה “גרסת אלפא”, ונראה שלמשתמשים ישראלים עדיין אין למה לצפות.

זוהי אחת ההדלפות הראשונות בנוגע לעדכון GDR2, והיא מצטרפת להדלפה נוספת לפיה תתווסף תמיכה ברזולוציית התצוגה Quad HD 2K ובפלטפורמת העיבוד Snapdragon 805 של קוואלקום. יחד עם זאת, נראה שלא נזכה להדלפות רבות נוספות, שכן הפצת העדכון די קרובה: המקורות האמינים של Nokia Power User מאשרים כי גרסת המפתחים צפויה להגיע באוקטובר, דהיינו בחודש הבא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים