הערכות: השעון החכם של אפל יגיע במגוון דגמים עם נפח אחסון גבוה מהסטנדרטי

iWatch (אילוסטרציה). מקור תמונה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@

ביום שלישי הקרוב צפויה אפל להודיע באופן רשמי על כניסתה לשוק המחשוב הלביש עם שעון או צמיד חכם עליו תכריז באירוע מיוחד לצד שני מכשירי אייפון 6 חדשים. ככל שמתקרב האירוע, מתגברות ההערכות לגבי קו המוצרים החדש של החברה, והאחרונה בהן מגיעה מטעם האנליסט מינג-צ’י קאו מבית ההשקעות KGI Securities, שמציע כי אפל תכריז על שני דגמים שונים שיגיעו בגדלים וצבעים שונים, אשר זהב צפוי להיות אחד מהם.

להערכותיו מצרף קאו גם אחת לגבי נפח האחסון שיהיה זמין על גבי השעון החכם ומציין כי לדעתו תבחר לאפשר למשתמשיה לאחסן עד 8GB של קבצים (מוסיקה, תמונות וכו’) על גבי המכשיר עצמו, נפח גבוה יותר ממה שמציעות כיום המתחרות, המסתפקות ב-4GB לאחסון קבצים. הדגמים השונים עליהם מדבר האנליסט מתייחסים לגודל המסך, שם מצפה קאו כי אפל תשלב דגמים בעלי מסכי 1.3 אינץ’ ו-1.5 אינץ’, כפי הנראה כדי להתאים את המוצר לנשים וגברים דרך עיצובם.

עם דגש על צד העיצוב

עיצוב הוא חלק בלתי נפרד ממוצריה של אפל, והחברה דאגה לאורך השנים להציג עיצובים שיספקו תחושה של רהיט יפה בבית לצד היותם כלי מחשוב פונקציונליים. השעונים הקלאסיים משמשים כיום פריטים מעוצבים עוד בטרם יראו את השעה, ועל כן, ניתן לצפות כי אפל, בראשותו של המעצב ג’וני אייב, תשים את הדגש על צד העיצוב. רמז לכך נתן השבוע אייב כאשר צוטט בכתבתו של ניק בילטון מהניו-יורק טיימס כשהוא מציין כי “שוויץ בצרות” לאור הצגתו הקרבה של השעון החכם של החברה.

בעוד השעון החכם של אפל צפוי להיחשף ביום שלישי הקרוב, ה-9 בספטמבר 2014, מעידים דיווחים חוזרים ממקורות שונים כי השעון לא יושק עד אמצע 2015. הדחיה במועד השקת מוצר חדש מובנת, שהרי מפתחי אפליקציות יעשו בזמן זה שימוש כדי לספק את התועלת המשמעותית ביותר האפשרית עבור השעון החכם.

אלמנטים שונים מ-iOS 8 כבר מעידים על התאמתה למוצר לביש, אולם לאורך החודשים מאז שוחררה מערכת ההפעלה בגרסת בטא למפתחים, הספקנו לשמוע הערכות ממספר מקורות שונים כי עדכון הגרסה iOS 8.1 עשוי לספק ערך גדול אף יותר עבור מוצרים לבישים ופיתוח אפליקציות עבור תחום הבריאות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים