הצצה ראשונה: HTC Desire 820 – מפרט בינוני שיתאים גם לשוק הגבוה

יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית חשפה השבוע את Desire 820, מכשיר האנדרואיד הראשון אשר מבוסס על ערכת השבבים Snapdragon 615 בה מופעל מעבד בארכיטקטורת 64 ביט. את המכשיר מייעדת החברה בעבור השוק הבינוני, אך מבדיקתנו הקצרה עולה שגם משתמשים “כבדים” יותר יוכלו לקבל באמצעותו את כל אשר יבקשו.

קשה יהיה להתעלם מעיצובו הייחודי של המכשיר, בעודו משדרג במעט את הקו העיצובי של סדרת הביניים הותיקה. מלפנים, מדובר במכשיר כמעט זהה ל-Desire 816 שנחשף בברצלונה בחודש פברואר, אולם מאחור ישנה עדשה בולטת וגדולה יותר. אל תתנו למראה להטעות אתכם, אין כאן רכיב אופטי מתוחכם – מדובר באותה מצלמת 13 מגה-פיקסל ממוצעת של HTC One mini 2.

לאחר ההכרזה חששנו מעט שרזולוציית ה-HD 720p על גבי מסך ה-5.5 אינץ’ תוביל לתצוגה מפוקסלת שתעיב על החוויה. אולם, בדומה למה שראינו בעבר עם Desire 816, נראה שהמסך מסוגל לספק את הסחורה: הצבעים מדויקים, התצוגה חדה ומהירות התגובה גבוהה. בהחלט נוכל לומר שאין מקום לחשש, המסך לא יהווה “דיל ברייקר”.

גם כאן ניסתה והצליחה HTC להעניק למשתמשי הביניים חוויה קרובה ככל האפשר לזו שמעניק מכשיר הדגל שלה. ממשק המשתמש אשר מולבש על מערכת ההפעלה אנדרואיד הוא Sense 6, אותו אחד שהושק עם מכשיר הדגל One M8, הכולל גם את רכיב ה-BlinkFeed ואת כל שירותי התוכנה האחרים של החברה. לא נתקלנו בקשיים גרפיים או בפערים ביצועיים לעומת מכשירים עצמתיים יותר.

עוביו של המכשיר 7.74 מ”מ – בין הדקים של החברה, אם לא הדק מכולם. משקלו של החבר החדש בסדרה עומד על 155 גרם, ובדומה לאחיו – הוא עשוי פוליקרבונט מבריק שהרגיש די נעים ונוח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים