בכירה במיקרוסופט רומזת על ממשיך דרכו של Lumia 1020 עם יכולות צילום מתקדמות

מעט מעבר לשנה עברה מאז הכריזה נוקיה על ה-Lumia 1020 בעל מצלמת ה-41 מגה פיקסל. המכשיר הוצג כממשיך דרכו של ה-PureView 808 עליו הכריזה החברה ב-MWC 2012 והציג יכולות מרשימות בצד המצלמה, שהוכיחו כי בנוקיה הושם דגש מיוחד על תחום זה.

ג'ו הרלו (תמונה: נוקיה)
ג’ו הרלו (תמונה: נוקיה)

דיווח חדש המגיע מראיון עם סגנית נשיא בחטיבת המכשירים של מיקרוסופט, ג’ו הרלו, מעיד כי מעבר חטיבת המכשירים של נוקיה תחת חסותה של ענקית התוכנה לא יהיה זה שימנע את המשך ההתמקדות במצלמות כחלק מהאסטרטגיה של החברה.

בראיון לאתר Techradar סיפרה הרלו כי טרם הגיע למיצוי הפיתוח בצד טכנולוגיות המצלמה וכי בחברה ממשיכים להקצות משאבים לתחום לשם פיתוח המוצרים הבאים בעלי יכולות הצילום הגבוהות. בעוד לא סיפקה סגנית הנשיא פרטים נוספים אודות מכשיר עתידי או מתי צפוי להגיע ממשיך דרכו של הלומיה 1020, הרי שדבריה מספקים עדות לכך כי נזכה לראות את דגם ההמשך, אולי אף מוקדם מהצפוי.

צפו בסקירה המלאה בוידאו של Lumia 1020

בשנת 2014 ניכר כי מיקרוסופט התמקדה בפיתוח סמארטפונים דווקא עבור השוק הבינוני ומטה עם מכשירים כמו ה-Nokia X, שנועד להוות בסיס למשתמשי סמארטפונים בשווקים מתפתחים ורק לאחרונה עם ה-Lumia 830 וה-Lumia 735/730 המתמקדים בשוק הביניים עם הצעה של חומרה מרשימה ועיצוב עמיד. ייתכן ובחטיבת המכשירים של מיקרוסופט מעדיפים לפתח תחילה יתרונות בשוק הביניים, זאת בעוד תידחה את הצעות נוספות עבור השוק הגבוה לסוף השנה או אולי אפילו לשנה הבאה.

עד שיחליטו במיקרוסופט להציג את הדגם הבא בסדרת המכשירים בעלי מצלמת ה-41 מגה-פיקסלים, יוכלו חובבי ה-Windows Phone להסתפק בהצעה המרשימה לא פחות של ה-Lumia 930, עליו הכריזה החברה באפריל האחרון יחד עם מצלמה בעלת חיישן של 20 מגה-פיקסל “בלבד”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים