מיקרוסופט תערוך אירוע ב-30 בספטמבר לחשיפת פרטים על Windows 9

חברת התוכנה הגדולה בעולם, מיקרוסופט, החלה בהפצת הזמנות לאירוע חגיגי בנושא מערכת ההפעלה Windows, זה ייערך בסן-פרנסיסקו ב-30 בספטמבר. על ההזמנה נכתב: “הצטרפו אלינו לשמוע על העתיד של Windows והמגזר הארגוני”, מה שלא משאיר הרבה מקום לספק, ואנו יכולים כבר להתכונן לחשיפת פרטים משמעותיים אודות הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה מבית החברה.

מערכת ההפעלה Windows 8 הוכרזה בינואר 2011, אך עד להשקה הרשמית שהתבצעה באוקטובר 2012, הפיצה מיקרוסופט מספר גרסאות מוקדמות בכדי להכין את המפתחים לסביבת העבודה החדשה. אם נשפוט לפי ההיסטוריה הזו, ייתכן מאד שבאירוע הקרוב תחשוף מיקרוסופט את הגרסה הראשונה של Windows 9 (תחת שם הקוד Windows Threshold) ואולי אף תודיע על תאריך השקתה בעבור מפתחים.

מיקרוסופט העניקה הצצה ראשונה לגרסה הבאה של ווינדוס במהלך כנס המפתחים Build 2014 שנערך באפריל. מרבית השינויים שראינו אז הוצגו כהתייחסות ישירה לביקורות שקיבלה Windows 8, ואנחנו מקווים לראות באירוע הקרוב חידושים משמעותיים יותר. אנחנו סקרנים מאוד לראות כמה ישתנה ממשק המשתמש, אולם אחד השינויים הגדולים יהיה דווקא מתחת למכסה המנוע ויאפשר פיתוח אפליקציות אוניברסליות עבור Windows, Windows Phone ו-Xbox.

האירוע של מיקרוסופט תואם במדויק את השמועות על חשיפת Windows 9 באירוע חגיגי ב-30 בספטמבר. עכשיו כשהאירוע רשמי, נותר לנו לחכות ולראות אם גרסת מערכת ההפעלה החדשה אכן תוכרז במהלכו והאם החברה תכריז על ההשקה של מערכת ההפעלה באפריל 2015 כפי שגרסה שמועה אחרת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים