מצלמת האקסטרים HTC RECamera נחשפת באופן כמעט רשמי

יצרנית הסמארטפונים (?) הטיוואנית HTC מפיצה טיזרים ראשונים לקראת אירוע ההכרזה שתקיים בעיר ניו-יורק ב-8 באוקטובר. אתר פרומו חדש, כמו גם קטע וידאו עמוס זוויות צילום, מספרים לנו באופן כמעט רשמי כי בכוונתה של החברה לחשוף מצלמת אקסטרים מוקשחת שתתחרה במוצר הדגל של חברת GoPro האמריקנית.

המצלמה המוקשחת תזכה לשם RECamera, ועל פי הטיזרים והתמונות (המודלפות) שהופצו היא תהיה שימושית לכל משימות האקסטרים, גם כאלו מתחת למים, בעודה מעוצבת בצורה המאפשרת נשיאה קלה בהליכה, בריצה, בנסיעה, בטיפוס ובשחייה. עיצובה של המצלמה לא נחשף באתר הפרומו או בוידאו, אך גולשים חרוצים שחקרו את קוד המקור של האתר הצליחו להשיג כמה תמונות ברורות.

כפי שניתן בתמונות המצורפות לכתבה, RECamera מעוצבת בצורת פריסקופ והיא בעלת מימדים מזעריים המאפשרים נשיאה קלה גם ביד אחת, מה שיכול להוות יתרון משמעותי בעבורה על פני מוצרים מתחרים. על פי דיווחים קודמים, המצלמה תורכב מחיישן 16 מגה-פיקסל ועדשה בעלת זווית צילום רחבה מאד, כשההתממשקות מולה תוכל להיעשות בין היתר דרך אפליקציות מובייל לאנדרואיד ו-iOS.

אנו מעריכים שפרטים נוספים אודות המצלמה המוקשחת ייחשפו ממש בקרוב, אך בכל אופן, את ההכרזה הרשמית תבצע HTC בעוד שבועיים – אז נוכל לשמוע על יעדי שיווק ואולי גם על מחיר.

htc-recamera-leak1 htc-recamera-leak2


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים