הדלפה: תמונות ומפרט מלא של סמארטפון הנקסוס השישי

חודש אוקטובר מתקרב בצעדי ענק, וכצפוי, השמועות והדיווחים אודות מכשירי הנקסוס החדשים תופסים מקום מרכזי באתרי הטכנולוגיה כולם. דיווח חדש, אולי המשמעותי ביותר עד כה, חושף בפנינו את תמונת היח”צ ואת המפרט המלא של סמארטפון ה-Nexus 6 (או Nexus X) אותו מפתחת חברת מוטורולה בעבור גוגל.

על פי דיווחו הבלעדי של אתר 9to5google, המכשיר שמכונה בשם הקוד Shamu הוא פאבלט המצוייד במסך 5.92 אינץ’ ברזולוציית Quad HD (פריסה של 2560×1440 פיקסלים). בליבו של המכשיר ערכת השבבים Snapdragon 805 מבית קוואלקום עם מעבד מרובע ליבות בתדר 2.7GHz, זיכרון 3GB RAM והמאיץ הגרפי Adreno 420.

בגב המכשיר תשולב מצלמה ראשית עם חיישן 13 מגה-פיקסל ותמיכה בצילום וידאו ברזולוציה גבוהה במיוחד – Ultra HD 4K. מלפנים תמוקם מצלמת 2 מגה-פיקסל, זהה לזו הקיימת בגרסה החדשה של Moto X. את התמונות כולן ניתן יהיה לאחסן על רכיב זיכרון שנפחו 32GB. עוד מוסיף הדיווח כי המכשיר יאובזר בסוללת ליתיום-יון בקיבולת די גבוהה של 3200mAh.

על פי הדלפות קודמות, צפוי סמארטפון הנקסוס החדש לקבל עיצוב זהה כמעט לגמרי לזה של Moto X בגרסת 2014, והדיווח של 9to5google מאשר זאת גם הוא. בעוד נבצר מעורכי האתר לפרסם תמונת יח”צ אותנטית של המוצר, הם יצרו אחת משלהם (זו המוצגת בתחתית הכתבה) אשר מבוססת במלואה על המידע המודלף שקיבלו. תמונה אחרת, זו המוצגת מעלה, מקורה בסין והיא מציגה לכאורה את גבו של Shamu לצד גבו של LG G3.

ולמרות הכל – חשוב לציין שהמידע המוצג מעלה לא קיבל אישור רשמי מגורם כלשהו. למעשה, ישנם עדיין כמה מקורות הטוענים שמסך המכשיר יגיע למימדים של 5.2 אינץ’ בלבד, אך בשלב זה אין לדעת לאיזה צד נוטה האמת. פרטים רשמיים אנחנו עשויים לקבל באמצע חודש אוקטובר.

shamu-render


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים