מכשיר ה-OnePlus 2 יושק במהלך הרבעון השני או השלישי של 2015

מנהל השיווק וראש מחלקת הדיגיטל בחברת OnePlus, יצרנית סמארטפונים סינית חדשה למדי בשוק, קפצו אתמול (ב’) לביקור קצר באתר Reddit, שם ענו לשאלות הגולשים. השניים העלו מספר פרטים מעניינים, בהם התייחסות ספציפית באשר לדגם ההמשך של מכשיר הסמארטפון של החברה, OnePlus 2.

בתגובה לשאלת אחד מהמשתתפים בשיח ב-Reddit, שחקר באשר לדגם ההמשך של הטלפון, סיפר קארל פיי, מנהל שיווק בחברה, כי הוא מצפה לראות את השקתו של OnePlus 2 ברבעון השני או השלישי של 2015. על כך הוסיף פיי וסיפר כי המכשיר יגיע ככל הנראה עם מערכת ההפעלה Android L וכי החברה מקשיבה לתגובות הגולשים באשר לגודל המסך ובוחנת את האפשרות להקטינו מעט מגודלו הנוכחי של 5.5 אינץ’.

נציגי החברה מתייחסים גם למערכת ההזמנות ומציינים כי על אף הרצון להשיק בקרוב מערכת הזמנה מוקדמת, הם אינם סבורים שמערכת ההזמנות תיעלם לפני תום 2014. “אנו מעדיפים לצמוח לאט ובדרך בריאה יותר מאשר לקחת סיכונים שיגרמו לנו לפשוט רגל במהירות”, מציין פיי.

ב-OnePlus אומרים לא לטאבלטים והטענה אלחוטית

מספר התייחסויות אחרות נעשו על-ידי נציגי החברה בנוגע לטאבלטים, אותם החברה ככל הנראה לא תייצר בקרוב מאחר וישנה אמונה כי “טאבלטי הנקסוס הם טובים למדי”. הטענה אלחוטית גם היא הועלתה כנושא המכוון אל עבר דגם המכשיר הבא של החברה, אולם ב-OnePlus מאמינים כי הטכנולוגיה מאחורי אופציות ההטענה האלחוטית פשוט אינה מספקת במתכונתה היום, זאת בשל הטענה איטית וחווית משתמש ירודה, בעיקר כאשר מדובר על סוללות בעלות קיבולת גבוהה במיוחד.

נושא המוצרים הלבישים גם הוא עלה בשיח ב-Reddit, ממנה משתמע כי ב-OnePlus לכל הפחות בוחנים את הנושא, אולם לא התחייבו באשר לזמני השקה של מוצר לביש או אם בכלל יבחרו לייצר אחד כזה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים