דיווח: אפל תערוך אירוע הכרזה לסדרת האייפד החדשה ב-16 באוקטובר

אפל מתכננת לערוך אירוע מיוחד ביום חמישי, ה-16 באוקטובר (ולא ב-21 באוקטובר), בו צפויה החברה להציג את סדרת הטאבלטים החדשה שלה ולהשיק את מערכת ההפעלה למחשבי המקינטוש OS X Yosemite. את הפרטים מביא אתר Recode, לו עבר עשיר בדיווחים מדויקים אודות אירועי ההכרזה של אפל.

לאחר ההצגה הגדולה שערכה אפל במרכז פלינט לאומנויות הבמה לשם הצגת מכשירי ה-iPhone 6, iPhone 6 Plus והשעון החכם Apple Watch, טוען המקור לדיווח כי האירוע הקרוב יהיה צנוע בהרבה. בשנה שעברה הציגה אפל באירוע את iPad Air – הטאבלט הדק והקל ביותר של החברה ובכלל, לפחות לאותה עת, ולצידו את ה-iPad Mini בעל מסך הרטינה.

Apple-touchidהשנה צפויה אפל להציג את דגמי ההמשך לשני הטאבלטים, אלו עשויים לכלול לראשונה את אמצעי האבטחה הביומטרי Touch ID, זאת לצד שדרוגים שונים בצד רכיביו הפנימיים. שמועות הנוגעות לטאבלט ה-iPad Air 2 מעידות על אפשרות שילוב ציפוי מסך חדש שיאפשר הפחתה של השתקפויות ובצ התוכנה ייתכן כי תשולב אפשרות לעבודה במקביל בשני חלונות אפליקציות או יותר.

באירוע הקרוב ייתכן ותפתיע אפל עם שחקן חדש שיצטרף לסדרת האייפד. מדובר ב-iPad Pro, דגם טאבלט גדול במיוחד בעל מסך 12.9 אינץ’ העשוי לכלול תצוגת 2K ומעבד חדש – Apple A8X. דיווחים אודות הטאבלט מעידים על השקתו רק בשנה הבאה, אולם השקות מאוחרות של מכשירים לא מנעו מאפל להכריז עליהם מבעוד מועד, כך שייתכן ונזכה לשמוע על טאבלט הפרו של החברה כבר באירוע שיעריך בעוד כשבועיים.

לצד סדרת האייפדים החדשה, צפויה אפל לרענן גם את דגמי מחשבי ה-iMac של החברה. דיווחים קודמים מעידים כי המחשבים יציגו צורה חיצונית דומה לזו שהוצגה בדגמיה הדקיקים הקודמים של החברה, אולם בצד המסך צפוי שיפור משמעותי עם שילובו של מסך ברזולוציית 5K זו הפעם הראשונה. המחשבים החדשים עשויים לכלול גם את מחבר ה-Thunderbolt 2 המהיר אותו שילבה החברה מוקדם יותר השנה במחשבי ה-Macbook Pro בעלי מסך הרטינה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים