דלפה לרשת תמונת היח”צ של Nexus 6

תמונה מקורית: Leo Reynolds, עיבוד: גאדג’טי

מגיע לעזרה: המדליף הנודע אוון בלאס (evleaks@) שתלה את נעליו בתחילת חודש אוגוסט האחרון, חוזר לביקור קצר ומפרסם בעמוד הטוויטר שלו את תמונת היח”צ של סמארטפון הנקסוס 6 אותו צפויה גוגל לחשוף ממש בקרוב, יש הטוענים שאפילו מחר (רביעי). עד כה, אוון בלאס הוא המקור האמין ביותר שמפרסם מידע אודות סמארטפון הדגל החדש של גוגל.

כפי שסיפרו לנו השמועות, כמו גם ההדמיות הממוחשבות שהתבססו עליהן, מדובר במוצר בעל עיצוב די זהה לזה של Moto X החדש אותו חשפה חברת מוטורולה בתחילת החודש שעבר. לאחר בחינה מעמיקה יותר של תמונת היח”צ ניתן גם לומר בזהירות שהשטחים המתים מעל ומתחת למסך צומצמו ככל שניתן – מה שהתאפשר אולי הודות לגודל המסך, שעל פי השמועות צפוי לעמוד על 5.9 אינץ’.

התמונה המודלפת מאשרת שגם המכשיר הזה יתהדר במסגרת מתכתית, בעוד גבו יהיה עשוי להערכתנו מפלסטיק, וללא אפשרות בחירה בין חומרים שונים. בנוסף, מציגה התמונה את מסך הבית של מערכת ההפעלה Android L, כשבשורת המשימות מופיעה השעה 5:00 – וזהו אישור כמעט רשמי לכך ששחרור L ימותג תחת הספרה 5.

ההכרזה הרשמית על סמארטפון הנקסוס 6 עשויה להתבצע ממש בקרוב, אז גם תחשוף גוגל את טאבלט הנקסוס 9 ותשיק את הגרסה הסופית של מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 5.

Nexus-6-evleaks-big


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים