שמועה: גרסה חדשה של מזרים המדיה MI Box תזכה לתג מחיר של 48$

רק לפני מספר ימים הכריזה גוגל על מזרים המדיה Nexus Player, אותו ביססה על מעבד אינטל ופלטפורמת Android TV החדשה. היצרניות הסיניות, Xiaomi בראשן, דואגות כהרגלן שלא להשאר מאחור ואינן חוששות לחדש את קו המוצרים שלהן בהתאם להופעת קטגוריות מכשירים חדשות. כך נראה Xiaomi תעשה גם הפעם, עם גרסה חדשה של מזרים המדיה מבוסס האנדרואיד MI Box, שמחירה עבור השוק הסיני לא יעלה על 48 דולרים.

המחיר אמנם נמוך משמעותית מהמחיר בו מוצע לרכישה מזרים המדיה של גוגל, אך חשוב לזכור כי מדובר במכשירים שונים למדי. MI Box הוא התקן המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד KitKat 4.4 עם ממשק משתמש ייחודי שפיתחה Xiaomi לטלוויזיה, זאת בניגוד למוצר של גוגל אשר מופעל באמצעות פלטפורמת Android TV. על פי המידע המודלף לא ניתן ללמוד פרטים אודות השינויים הפרקטיים שתציע הגרסה החדשה של MI Box, אך ניתן לשער שלא יהיה שוני גדול בהשוואה לגרסאות הקודמות, כשצריכת התכנים והיישומים תמשיך להתבצע דרך החנות המקוונת של Xiaomi.

פרטים אודות המפרט הטכני של המכשיר ישנם בשפע. יחידת העיבוד אשר תפעיל את מזרים המדיה תהיה מבוססת שתי ליבות Cortex A9 במהירות שעון של 2.0GHz ולצידה מאיץ גרפי מסוג Mali-450MP6 שיאפשר ניגון תכנים ברזולוציה מירבית של 3840×2160 פיקסלים, או במילים אחרות – 4K. נפח הזכרון המובנה יהיה נמוך למדי ויעמוד על 4GB בלבד, אך ניתן יהיה להרחיבו באמצעות כרטיס זכרון חיצוני. באשר לזכרון ה-RAM, יוצע המכשיר בשתי גרסאות, האחת עם זכרון בנפח 1GB ובמחיר של כ-48 דולרים, והשניה עם זכרון בנפח כפול עבור כ-65 דולרים. המכשיר יתמוך כמובן בקישוריות Wifi בתקנים 802.11a/b/g/n/ac וב-Bluetooth 4.0.

מלבד השוק הסיני, ייתכן והמכשיר יגיע גם לשווקים נוספים וביניהם הודו, סינגפור ומלזיה, אך לא מעבר לכך, לפחות לא באופן רשמי. עם זאת, משתמשים רבים ממדינות שאינן נכללות ביעדי התפוצה של היצרנית אימצו את גרסאותיו הקודמות של Mi Box והצליחו להתאימן לתוכן מערבי באמצעות תוכנות צד שלישי, שפותחו במיוחד למטרה זו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים