עדכון Dropbox ל-iOS 8 מוסיף תמיכה בנעילת אפליקציה עם Touch ID

אפליקציית Dropbox התעדכנה לגרסה חדשה המותאמת ל-iOS 8 ומציעה לראשונה תמיכה בחיישן הביומטרי Touch ID של אפל. העדכון מספק גם התאמה בממשק המשתמש למסכים הגדולים של הסמארטפונים החדשים של אפל: iPhone 6 ו-iPhone 6 Plus, כך שהאפליקציה לא תהיה מתוחה ותציג יותר מידע על גבי המסך.

לאחר עדכון האפליקציה יוכלו משתמשי Dropbox לנעול את הגישה אליה ולאפשר פתיחה באמצעות טביעת האצבע של המשתמש. כמובן שנדרש סמארטפון עם חיישן Touch ID ומערכת ההפעלה iOS 8. הפתיחה עם טביעת האצבע חוסכת למשתמשים הזנה של קוד ה-PIN, ומאפשרת גישה מהירה יותר לקבצים דרך האפליקציה, תוך שמירת אמצעי ההגנה במקומם.

חברת Dropbox היא בין הראשונות להטמיע את השימוש ב-Touch ID בתוך האפליקציה שלה עבור iOS. אפל פתחה את האפשרות למפתחים עם iOS 8 ועימה החלו אפליקציות צד שלישי להוסיף תמיכה בגישה לאפליקציות עם טביעת אצבע במקום שימוש בסיסמה, זאת לצד שימוש באפשרויות הביומטריות בדרכים מגוונות.

תוכלו להגדיר באופן פרטני עבור אפליקציות תומכות מי יהיו נעולות ומי לא, אמנם חשוב לשים לב שאם תכבו את נעילת המכשיר עם Touch ID, תפסיק הנעילה להיות תקפה גם על אפליקציות צד שלישי. אנחנו מקווים שבעתיד תבחר אפל לוותר על תלות זו, מכיוון שביצוע חסימת גישה לאפליקציות עם מידע רגיש באופן פרטני עשויה לחסוך את הצורך בנעילת המכשיר כולו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים