וידאו: LG משחררת פרסומת ראשונה ל”משהוא גדול יותר” – Optimus 3D

רק אתמול ראינו תמונה ראשונה של סמארטפון התלת-ממד הראשון בעולם, עליו צפוי LG להכריז בקרוב בתערוכת Mobile World Congress, והיום שחררה LG סרטון פרסומת ראשון בו היא חושפת את עיצובו לראשונה באופן רשמי.

כפי שניתן לראות, המכשיר גדול ודק למדי, וכולל מצלמה קדמית לשיחות וידאו, אך בצידו האחורי של דגם המחשב “הוסתרו” שתי עדשות הצילום הסטריאוסקופיות – ככל הנראה בניסיון לסחוט בברצלונה קריאות הפתעה משניים-שלושה נוכחים שטרם יודעים את מה שכולנו מדברים עליו כבר חודש. גם את שמו של המכשיר, Optimus 3D, היא משמיטה במכוון, ומתמקדת במקום זאת בעובדה שזהו הסמארטפון הראשון בעולם הכולל גם מעבד כפול-ליבה וגם זיכרון רב-ערוצי, מה שאמור להעניק לו ביצועים חסרי תקדים – אם לא היו לנו מספיק כאלה מכיוונה לאחרונה.

להזכירכם – עוד 12 ימים נותרו עד שנוכל לראות אותו מקרוב. אנחנו מחכים בקוצר רוח. ואתם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים