מיקרוסופט מביאה את Bing ל-Android Wear עם אפליקציית Torque

חברת מיקרוסופט ממשיכה להשקיע במערכת ההפעלה אנדרואיד ובפלטפורמת המחשוב הלביש Android Wear. אחרי שהציגה מקלדת עבור שעונים חכמים, מביאה כעת ענקית התוכנה מרדמונד למסך הקטנטן גם את שירות Bing, עם אפליקציה חדשה בשם Torque. האפליקציה היא סוג של מתחרה לשירות Google Now המובנה ב-Android Wear, ומזכירה מאוד את העוזרת הקולית קורטנה (Cortana).

אפליקציית Torque זמינה כעת להורדה ללא תשלום דרך חנות האפליקציות גוגל פליי. לאחר שתוריד את האפליקציה תוכלו לגשת אליה על ידי סיבוב הזרוע, ואז לשאול שאלות הנוגעות לתחזית מזג האוויר, מצב מניות, תוצאות ספורט ועוד, באופן די דומה למה שמאפשרת מיקרוסופט עם העוזרת הקולית קורטנה ב-Windows Phone 8.1. קצת קשה לנו למצוא את היתרון של Torque על Google Now, במיוחד שלבינג אין יתרון משמעותי מבחינת מקורות לשאיבת נתונים.

חברת מיקרוסופט חזרה בשנה האחרונה יותר ויותר למקורות שלה והחלה לשחרר אפליקציות שונות עבור פלטפורמות אחרות, אחרי שבשנים האחרונות התמקדה בעיקר ברדיפה אחרי שוק המובייל. מאחורי אפליקציית Torque עומדת קבוצת Microsoft Garage המורכבת ממתמחים, מעצבים, אמנים וממציאים, אשר עובדת על פרוייקטים שונים והופכת רעיונות למוצרים.

לנו נראה שמיקרוסופט מנצלת בינתיים את פלטפורמת Android Wear בכדי ללמוד בעצמה על שוק השעונים החכמים אליו היא צפויה להיכנס בקרוב. הפלטפורמה של גוגל מאפשרת לענקית התוכנה לבדוק קונספטים שונים על קהלים גדולים וללמוד מהמשתמשים עצמם מה באמת עובד. המקלדת ו-Torque הן דוגמאות מובהקות ליכולותיה של מיקרוסופט, עוד לפני שבכלל השיקה פלטפורמה משלה לשעונים חכמים.

להורדת אפליקציית Torque מחנות ה-Google Play


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים