אפליקציית +Backup מאפשרת שמירת נתוני אפליקציות בקלות וללא תשלום

מערכת ההפעלה אנדרואיד תושק בקרוב בגרסתה החמישית, ואף ההתקדמות המשמעותית שהציגה מאז שחרורה ב-2008, ישנה עדיין תכונה אחת הבולטת בהיעדרה, והיא היכולת לשמור נתוני אפליקציות ולעבור עימם ממכשיר למכשיר. אולם, כפי שהורגלנו לא מעט פעמים בעבר, גם לבעיה הזו ישנו פתרון אפליקטיבי, ושוב זה קורה בחסות פורום המפתחים של אתר XDA-Developers.

המפתח הותיק gh0stslayer השיק בימים האחרונים את אפליקציית +Backup, שאחד מתפקידיה העיקריים הוא לגבות את נתוני האפליקציות צד שלישי שמותקנות על המכשיר. לאפליקציה הזו קיימות אמנם לא מעט מתחרות בחנות היישומים של גוגל ומחוצה לה, אך היא נמנית בין הבודדות שמסוגלות לעבוד באופן מלא עם גרסת המפתחים של אנדרואיד Lollipop 5.0, ואף מעוצבת בהשראת קווי העיצוב של Material Design.

לעומת מתחרותיה, מציעה האפליקציה גיבוי ושחזור במקבצים ולא ביחידות, פיצ’ר השמור בדרך כלל לגרסאות פרימיום המוצעות בתשלום. הגרסה הנוכחית מוכרזת אמנם כאלפא, אך היא זוכה לתגובות נלהבות מצד מאות משתמשים. לא מעט מן האפשרויות של האפליקציה ניתן לבצע גם במכשירים שאינם בעלי הרשאת Root, והמפתח מבטיח אפשרויות מתקדמות חדשות בקרוב.

שרשור הנושא בפורום XDA:
http://forum.xda-developers.com/android/apps-games/app-backup-app-backup-restore-t2898674

להורדת האפליקציה מחנות Google Play – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים