שמועה: iPad Pro יגיע עם מסך קטן יותר, בעובי של האייפון 6 ועם יותר רמקולים

טאבלט ה-iPad Pro של אפל כבר לא יוכרז השנה ולפי הדיווחים האחרונים נצטרך להמתין לתחילת שנת 2015 על מנת לראות אותו. עד אז ניאלץ להמשיך להסתפק בשמועות, כשהאחרונה בהן מעניינת במיוחד. לפי פרטים המגיעים ממקורות ביפן, הטאבלט יהיה קטן יותר ממה שנטען במרבית הדיווחים עם מסך בגודל 12.2 אינץ’ ולא 12.9 אינץ’.

המטרה של אפל עם ה-iPad Pro היא להיכנס לשוק של טאבלט ה-Surface Pro 3 מבית מיקרוסופט. כלומר, טאבלט גדול שיכול להוות תחליף גם למחשב נייד, המתאים יותר לעבודה, ואולי הדגם שיביא לצמיחה במכירות של האייפד אחרי ירידה ברבעונים האחרונים.

העיצוב של ה-iPad Pro יהיה דומה לזה של ליין הטאבלטים הנוכחי מבית אפל. הוא לא יהיה דק כמו ה-iPad Air 2 בעובי 6.1 מ”מ, אבל גם לא אמור להיות הרבה יותר עבה ולטענת המקור הוא יהיה משהו בין האייפון 6 (6.9 מ”מ) לאייפון 6 פלוס (7.1 מ”מ). הוא יגיע עם זוג רמקולים למעלה ולמטה וכנראה יתמוך בסאונד סטריאו.

אנחנו עדיין ממתינים לפרטים ראשונים על ממשק המשתמש איתו יגיע ה-iPad Pro. אפל הוכיחה שהיא נכונה לבצע שינויים במערכת ההפעלה למכשירים עם מסכים גדולים יותר, לדוגמה המצב האופקי של ה-iPhone 6 Plus. למרות שאנחנו מקווים לשינוי משמעותי יותר כמו פתיחת שתי אפליקציות זו לצד זו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים