הודלף: Vivo בדרך להשיק פאבלט 6 אינץ’ עצמתי במיוחד בעובי 5.68 מ”מ

בתמונה: Vivo Xplay 3s

לא נגזים אם נאמר שלרובנו מעולם לא יצע להחזיק בידינו אף לא מכשיר אחד מתוצרת החברה הסינית Vivo. עם זאת, שמה של החברה מוכר לרבים מקוראנו שכן היא עולה לא מעט פעמים לכותרות. החברה זכורה ביותר מההכרזה שלה על ה-Vivo Xplay 3S, המכשיר הראשון בעולם עם מסך QHD, לפני כשנה. כעת, מידע שדלף לרשת החברתית הסינית Weibo חושף מכשיר פאבלט מרשים למדי, שכפי הנראה יהיה יורשו.

מדובר בהשערה בלבד, שכן שמו של המכשיר לא נחשף והמידע המודלף כולל רק את מספר הדגם PD1305. המפרט הטכני של המכשיר די מפורט וכולל מסך בגודל 6 אינץ’ LCD IPS ברזולוציית QHD אשר מכסה 79.95% משטח הפנים של המכשיר, ערכת השבבים Snapdragon 805 בעלת מעבד מרובע-ליבה במהירות שעון של 2.7GHz ומאיץ גרפי מסוג Adreno 420. זכרון פנימי 3GB RAM, בעוד נפח הזכרון המובנה עומד על 32GB עם אפשרות להרחבה עד 128GB נוספים באמצעות MicroSD.

מפרט מודלף למכשיר החדש של Vivo, מקור: Weibo
מפרט מודלף למכשיר החדש של Vivo, מקור: Weibo

על אף גודל המסך ובזכות הניצול היעיל של שטח פני המכשיר, גודלו הפיזי קטן משמעותית מזה של ה-Nexus 6 המגיע עם מסך בגודל זהה. גובה המכשיר 158.2 מ”מ ורוחבו 81.23 מ”מ, בעוד עוביו של המכשיר עומד על 5.68 מ”מ בלבד, זאת בהשוואה ל-10.1 מ”מ המהווים את עובי גופו של הנקסוס 6. משקלו גם נמוך באופן יחסי ועומד על 162 גרם, 12 גרם פחות מהפאבלט של מוטורולה. אך חשוב מכל, הוא שנפח הסוללה לא סובל מצמצום המימדים הפיזיים, זו מגיעה בקיבולת של 3,500mAh.

עוד כולל המפרט שתי מצלמות ברזולוציה גבוהה ושני רכיבי חומרה נוספים אשר אמורים לספק איכות שמע גבוהה מהרגיל. שבב השמע ES9018 של חברת ESS ומגבר OPA2604 של Texas Instruments השלובים לרוב בציוד שמע מקצועי כגון מערכות הקלטה ושולחנות ערבול. המצלמה בגב המכשיר כוללת חיישן 13 מגה-פיקסל יחד עם עדשה בעלת מפתח צמצם f/1.8 ונורת פלאש דו-גוונית. מלפנים ישנה מצלמה ברזולוציית 8 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה לצילומי סלפי קבוצתיים.

זמינותו של המכשיר, כמעט ללא ספק, תהיה מוגבלת לשוק הסיני בלבד. מחירו הרשמי טרם נחשף ולפי הערכתו של המדליף שיעמוד על 3,999 יואן (כ-653 דולרים). במידה ואכן מדובר במחליפו של דגם ה-Xplay 3S, הכרזתו הרשמית צפוייה להתקיים במהלך השבועות הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים