עכשיו בישראל: מסך מחשב ברזולוציית 4K מבית פיליפס

היצע מסכי המחשב בישראל ברזולוציית 4K מסתכם במסכים בודדים וגם בעולם מדובר בתחום חדש יחסית. היום מצטרף דגם חדש ומעניין של אחת מיצרניות המסכים המובילות, פיליפס, מסדרת Philips 4K UltraClear UHD בגודל 28 אינץ’. הרזולוציה הגבוהה תספק לכם המון מקום נוסף על שולחן העבודה וכמובן תמונה חדה ביותר.

מסך פיליפס 4K UltraClear UHD מדגם 288P6LJEB הוא בעל מהירות תגובה של 1ms – אחד ממסכי ה-4K המהירים ביותר בשוק, ובשילוב עם הרזולוציה הגבוהה של 3,840X2,160 מתאים מאוד לגיימרים. המסך מצויד בטכמולוגייה ייחודית של פיליפס, SmartResponse, שמתאימה את מהירות התגובה לשימוש ומאפשרת לראות סרטים ומשחקים על המסך בצורה חלקה.

היתרון הגדול של המסך הוא כמובן הרזולוציה הגבוהה שלו, המאפשרת שטח רב בשולחן העבודה במשרד. ניתן לנצל את גודל המסך והרזולוציה כדי לפתוח מספר רב של חלונות זה לצד זה לשם ביצוע עבודה נוחה במקביל.

ה-Philips 4K UltraClear UHD תומך ב-MultiView, המאפשר לצופים להתחבר לשני מקורות וידאו בו-זמנית. למסך חיבור DisplayPort 1.2 וחיבור HDMI. בנוסף, קיים גם חיבור USB 3.0. מחירו של המסך 2,535 ש”ח + מע”מ (כ-2,990 שקלים) ומשווק כעת בחנויות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים