בדרך לפסגה: פייסבוק רושמת חצי מיליארד משתמשים באפליקציית מסנג’ר

שלושה חודשים לאחר שהפרידה פייסבוק את אפליקציית הצ’אט Messenger שבבעלותה מאפליקציית הרשת החברתית למכשירים ניידים, מודיעה החברה כי צברה מעל מחצי מיליארד משתמשים פעילים ברמה חודשית. מדובר בהישג לא קטן עבור פייסבוק, שיותר מהכפילה את כמות המשתמשים מאז חודש אפריל, אז דיווחה על 200 מיליון משתמשים פעילים ברמה החודשית.

בעוד הצליחה להגדיל באופן משמעותי את מספר המשתמשים מאז ביטלה את אפשרות השיח דרך אפליקציית פייסבוק, צברה החברה לא מעט תגובות שליליות מצד משתמשים, אלו גרמו לירידה בדירוג אפליקציית Messenger בחנות האפליקציות של אפל לכדי ציון של 1.5 כוכבים (מתוך 5), לציון של 3.5 כוכבים (מתוך 5) בחנות האפליקציות למכשירי Windows Phone ולציון של 3.9 (מתוך 5) בחנות האפליקציות של גוגל למכשירים מבוססי אנדרואיד.

התלונות העיקריות הינן בגין חובת הורדתה של אפליקציה נפרדת לשם ביצוע שיחות עם משתמשי פייסבוק האחרים. הרשת החברתית דיווחה לאחרונה על 703 מיליון משתמשים פעילים ברמה היומית בפלטפורמות המובייל, רבים מהם ודאי נהגו לשוחח זה עם זה דרך אפליקציית פייסבוק לפני שבוצעה ההפרדה ואינם מרוצים מהצורך במעבר בין שתי האפליקציות, פשוט ככל שיהיה. תגובות נוספות נגד האפליקציה נוגעות לאיטיות, בצורך לביצוע חיבור מחדש לעיתים קרובות ולאי קבלת התראות מהאפליקציות באופן מיידי.

עם חצי מיליארד משתמשים מתקרבת Messenger לאפליקציית הצ’אט השנייה שבבעלות החברה, Whatsapp, זו צברה כבר מעל מ-600 מיליון משתמשים פעילים ברמה החודשית על פי הדיווח האחרון מחודש אוגוסט. Whatsapp השיקה לאחרונה עדכון כפוי משלה עבור משתמשיה, כאשר הציגה לראשונה את האפשרות למעקב אחר צפיה בהודעות על ידי המשתמשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים