odrive תאפשר לכם לנהל את כל שירותי הענן במקום אחד

בשנים האחרונות צברו שירותי הענן תאוצה וכיום יכולים להוות מקור בלעדי בו אנו מאחסנים את הקבצים האישיים שלנו. בין אם זה תמונות מהטיול שמאוחסנות ב-Dropbox ובין אם אלו המסמכים שלנו שמסדורים ב-Google Drive – הכל נמצא בענן. למרבה הצער, בעקבות ריבוי החשבונות השונים קשה לפעמים לנהל את כל המידע שנמצא בשירותי הענן. בדיוק לשם כך פותחה Odrive, המאפשרת לאגד את כל שירותי הענן של המשתמש במקום אחד.

Odrive היא תוכנה המותקנת על המחשב ומציגה את כל שירותי הענן כתיקיות מקומיות, וכך מאפשרת לנהל את כל נפח האחסון במקום אחד. Odrive יודעת להתממשק עם מספר רב של שירותי אחסון נפוצים ומגוונים הכוללים את: Dropbox Google Drive ,box ו-Microsoft OneDrive. מלבד שירותי אחסון “סטנדרטים” אלו, מציעה odrive, וכאן אולי גם היתרון הגדול שלה, גישה קלה ונוחה למידע שיש למשתמש בפייסבוק, אינסטגרם ואפילו ב-Gmail.

odrive-howitworks-accessmultipleaccounts

לאחר ההתקנה וההגדרה הראשונית של החשבונות יוכל המשתמש לגשת בצורה ישירה לכל שירות אחסון המקושר ל-odrive. מלבד הקישור לשירותים השונים, מתגאה odrive בכך שאופן פעולתה נעשה בצורה מהירה ביותר, זאת בעקבות מנגנון סנכרון חכם המוטמע בה. תיקיות יסונכרו רק אם המשתמש אכן ניסה לגשת אליהן וקבצים גדולים יסונכרו גם הם רק כאשר המשתמש הפעיל אותם באופן יזום – כל זאת כדי לשפר את ביצועי הטעינה ולחסוך מקום במחשב.

נדבך נוסף בשירותיה של odrive הינה היכולת לבטל סנכרון של תקיות ספציפיות במידה והן מכבידות על נפח האחסון הפנימי של המחשב. odrive מאפשרת לבחור באופן ממוקד אילו תיקיות לא יסונכרנו למחשב האישי ובכך מציעה ניהול חכם ומתקדם יותר של שטח האחסון הן בענן והן במחשב האישי. כמובן שכל תיקיה שנבחרה לא להיות מסונכרנת במחשב תסונכרן ותגובה באופן אוטומטי בענן.

כפי שציינו לפני כן, odrive מסנכרנת הרבה מעבר לקבצים משירותי הענן, ומאפשרת גישה גם לשירותים אחרים בהם אנו מרבים להעלות תמונות, כדוגמת פייסבוק או אינסטגרם. odrive, לאחר התממשקות לחשבון הפייסבוק, תציע למשתמש להוריד את כל אלבומי התמונות שלו ולצפות בהם בצורה מסודרת במחשב או מנגד להוריד את כל התמונות שחבריו העלו ותייגו אותו בהן. באופן דומה, מאפשרת Odrive גם לנהל ולהוריד את התמונות שהועלו לחשבון האינסטגרם.

להורדת odrive – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים