מיקרוסופט מביאה את Skype לדפדפן

מיקרוסופט מביאה את שירות ה-VoIP הפופולרי בעולם Skype לדפדפן, אחרי שנים של ציפייה. מדובר כרגע בגרסת בטא של סקייפ לדפדפן, שתפעל ישירות מהאתר (Skype.com) בדפדפני כרום, אקספלורר, פיירפוקס וספארי. מיקרוסופט החלה במהלך להביא את סקייפ לדפדפן בשנה שעבר דרך שירות המייל Outlook וכחלק מהגישה החדשה והפתוחה יותר של החברה הוא יהיה זמין בקרוב לכולם.

sfw1מיקרוסופט תאפשר גישה ל-Skype בדפדפן למספר מצומצם מתוך 300 מיליון משתמשיה, מכיוון שמדובר בבטא, ושחרור נרחב יתבצע במהלך החודשים הקרובים. המשתמשים הראשונים יאלצו להתקין תוסף קטן על מנת להשתמש בשירות, אך בעתיד הקרוב, כאשר יושלם הפיתוח, תעבור סקייפ לדפדפן לעבוד על WebRTC (טכנולוגיית Web Real-Time Communication).

טכנולוגיית WebRTC הינה API (ממשק תכנות יישומים) הכולל מגוון פונקציות הנתמכות על ידי דפדפנים באופן מובנה, ללא הורדת תוספים, המשמשת לתקשורת בין דפדפנים של: שיחות אודיו, שיחות וידאו ושיתוף קבצים. מה שאומר שלא תצטרכו עוד להוריד אפלקציה יעודית על מנת להשתמש בסקייפ. כמו כן, מכיוון שמערכת ההפעלה Chrome OS מבוססת דפדפן כרום, היא תתמוך בסקייפ לדפדפן, שכרגע לא זמינה עבורה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים