OmniVision מכריזה על חיישני מצלמה חדשים ברזולוציות 21.4 ו-23.8 מגה פיקסל

מכשירי המובייל של שנת 2015 צפויים לכלול מפרט עוצמתי יותר הכולל מסך מרהיב, מעבד אימתני ומצלמה מתקדמת. עתה, מספר חודשים לפני השקת מכשירי הדגל החדשים, זהו הזמן המושלם עבור יצרניות הרכיבים להציג את מרכולתן ליצרניות המובייל עבור השנה הקרובה. במהלך השבוע החולף, חברת OmniVision האמריקאית, המתמחה בייצור חיישני מצלמה, הכריזה על שני חיישנים חדשים וקומפקטיים אשר עשויים להיכלל במכשירי הדגל הבאים שלנו.

מדובר בשני חיישנים, הראשון בהם יספק תמונות באיכות 23.8 מגה-פיקסל ואילו השני באיכות נמוכה יותר של 21.4 מגה פיקסל. החברה ציידה את החיישנים בטכנולוגית PureCel-S ומערך מיקוד אוטומטי מתקדם. כמו כן, החיישנים מאפשרים צילום וידאו ברזולוציה גבוהה של 4K במהירות של 60 פריימים לשנייה ומצב HDR בזמן אמת בעת צילום וידיאו.

חשיפת החיישנים מתבצעת על ידי החברה זמן קצר בלבד לאחר שהמתחרה, סוני, הכריזה על החיישן שלה בעל רזולוציה של 21 מגה-פיקסל, יכולות מתקדמות דומות וכן צילום במצב HDR בזמן אמת בסטילס ובווידאו גם יחד. צילום הוא ללא ספק אחת הפעולות השכיחות ביותר שאנו נוהגים לבצע באמצעות מכשירי הסמארטפון שלנו. חברות המובייל מבינות זאת ועומלות רבות על מנת להציע חווית צילום מתקדמת. כך לדוגמא, חברת HTC הציגה את טכנולוגית Ultra Pixel ומערך ה-Dual-camera במכשיר ה-HTC One M8 ועל פי השמועות האחרונות, גם אפל עומלת על טכנולוגיה חדשנית ומהפכנית משלה למצלמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים