Telltale Games משחררת טריילר חדש ל״משחקי הכס״

בחודש ספטמבר האחרון, הודיעה חברת המשחקים האמריקאית Telltale Games על שיתוף פעולה עם ספקית התוכן HBO ועבודה משותפת על משחק שיהיה מבוסס על סדרת הפנטזיה הפופלרית: משחקי הכס (Game of Thrones). בזמנו, המעיטה החברה בפרטים ובכך יצרה באזז גדול בקרב קהל המעריצים הרחב של הסדרה. כעת מבצעת החברה את החשיפה המשמעותית הראשונה בכך שפרסמה קדימון ראשון לפרק הבכורה במשחק המכונה: Iron From Ice.

הקידמון מספק לנו הצצה ראשונית לגרפיקה ולדמויות המפתח, שבדומה למשחקים הקודמים של החברה, מעוצבים באופן ייחודי ומוקפד. המשחק, כאמור, מבוסס על סדרת הפנטזיה הפופולרית, דבר שניכר גם בקידמון. לא רק שהדמיות והמקומות עוצבו באופן זהה לאופן בו הם הוצגו בסדרה, אלא שגם הדמיות מדובבות על ידי השחקנים המקוריים המופיעים בה. בין הקולות שתוכלו לשמוע ניתן למצוא את זה של לנה הידי (סרסי לניסטר), נטלי דורמר (מרג’ורי לניסטר), איוואן ריאן (ראמזי סנו) ופיטר דיקלידג’ (טיריון לניסטר) שיתארחו לעיתים בסדרת המשחקים החדשה.

המשחק יחולק לשישה פרקים שונים שישוחררו בהדרגה ולאורך זמן, הפרק הראשון יפתח במאורעות שהתרחשו עם סיומה של העונה השלישית של הסדרה הטלויזיונית ויסתיים קצת לפני שתחל העונה החמישית. על פי בלוג החברה, תינתן לשחקן הבחירה בין חמש דמויות, כאשר כל בחירה תשפיע על הדמויות האחרות והמציאות כולה בעולם הפנטסטי העשיר שהגה ג’ורג’ ר. ר. מרטין. המשחק לא יתמקד בדמויות המופיעות בסדרה כדרך קבע, אלא דווקא בבית פורסטר הממוקם ב-Wolfswood שבצפון ווסטרוס (ראו מפה).

North-Westeros-map

נזכיר, לא מדובר במשחק הראשון של חברת Telltale Games. החברה האמרקיאית זכתה לשבחים והפכה פופלרית בשנים האחרונות, במיוחד בזכות המשחק The Walking Dea ששוחרר לראשונה בשנת 2012.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים