דיווח: GoPro עובדת על מזל”ט עם מצלמה איכותית

מצלמת GoPro על קוואדקופטר של DJI מצלמת GoPro על קוואדקופטר של DJI

חברת GoPro (גו-פרו) יצרה כמעט בכוחות עצמה קטגוריה של מצלמות אקסטרים זעירות ולבישות, שהפכו ללהיט בצילומי רשת מרהיבים וחטאי הסלפי המוגזמים. אחד השימושים הפופולריים למצלמות GoPro הוא מיקום שלהן על מזל”טים, או יותר נכון קוואדקופטרים וצילום מהאוויר. נראה שב-GoPro מזהים את הפוטנציאל האווירי ולפי דיווח של הוול סטריט ג’ורנל, עובדת החברה על דגם מזל”ט משלה עם מצלמה מובנית.

הדיווח לא חושף יותר מידי פרטים, אמנם יודע לספר שב-GoPro עובדים על ליין של קוואדקופטרים שיגיעו משולבים עם מצלמה איכותית. המזל”טים המצלמים יהיו זמינים בסוף שנת 2015 ומחירם ינועו בין $500 ל-$1,000. כניסתה של חברה גדולה כמו GoPro לתחום מעידה עד כמה המזל”טים הצרכניים הפכו לפופולריים, הרבה בזכות הקוואדקופטרים הפשוטים לתפעול.

השאלה היא האם GoPro לא תגיע מאוחר מידי לשוק. כבר היום ניתן למצוא פתרונות רבים של קוואדקופטרים מצד חברות מבוססות כמו Parrot, ופרוייקטים שונים בפלטפורמות מימון המונים המציעים אפשרות לשלב מצלמות אקסטרים, אשר מרביתם מתמקדים באלו של GoPro.

שנת 2014 הייתה מרגשת במיוחד עבור חברת GoPro , כאשר היא הונפקה השנה ב-26 ביוני במחיר של $24 למניה ועומדת כיום על יותר מפי 3, במחיר של $79 למניה. הדבר נותן לחברה שווי של כ-10 מיליארד דולר כיום ואומר שיש לה מספיק משאבים לחקור מוצרים חדשים. אנחנו מניחים שהמשקיעים והצרכנים יאהבו כניסה לתחום הצילום האווירי שהופך לפופולרי יותר ויותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים