חדש ב-Windows 10: תמיכה מובנית בקבצי וידאו מסוג MKV

הבטא של Windows 10 ממשיכה להתפתח, וכעת מיקרוסופט הפיצה גרסה חדשה – Build 9860. מבין שלל התוספות החדשות, בולטת אחת שמשתמשי ווינדוס ציפו לה מזה זמן רב, והיא תמיכה מובנית בקבצי MKV. פיצ’ר זה לא הופיע בעת ההכרזה על העדכון החדש, אך קיומו נחשף כעת על-ידי משתמשים קיימים במערכת ההפעלה.

MKV הינו פורמט נפוץ למדי עבור סרטים, אשר לא נתמך על ידי Windows Media Player עד כה. החוסר בתמיכה המובנית בסוג קבצים זה אילץ את משתמשי ווינדוס, רובם ככולם, להוריד נגני צד שלישי, כגון VLC, היות ש-Windows Media Player הייתה חסרת תועלת עבור רבים מהם. כעת נראה שהמצב העגום הזה הגיע סוף כל סוף לסיומו.

אם אתם משתמשי Windows 10 וביצעתם עדכון לגרסה האחרונה, תוכלו לבחון את העניין כעת. בעת הפעלת קובץ MKV ב-Windows Media Player תופיע אזהרה בדבר אי יכולתה של התוכנה להריץ אותו. ואולם, אם תתעלמו מהאזהרה ותמשיכו בהפעלה, תבחינו שהקובץ מתנגן באופן תקין לחלוטין. סביר להניח שבעדכון הבא תסיר מיקרוסופט את האזהרה המיותרת, כך שניתן יהיה לנגן את הקבצים גם ללא אזהרות מיותרות.

מקור תמונה: neowin.net
מקור תמונה: neowin.net


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים