טיזר ל-Street Fighter V מופץ בטעות ברשת, יהיה זמין ל-PS4 ול-PC בלבד

הפרק הבא בסדרת משחקי הקרבות סטריט פייטר (Street Fighter) נחשף דרך סרטון שפרסם סטודיו המשחקים היפני קאפקום (Capcom). הטריילר של Street Fighter V הוסר במהירות מהרשת וכל שאנו יודעים כרגע הוא שהמשחק ישוחרר באופן אקסקלוסיבי על גבי קונסולת המשחקים החדשה של סוני, פלייסטיישן 4, כמו גם על גבי מחשבי PC.

פרטים מלאים על המשחק ודאי יגיעו במהלך אירוע Playstation Experience המתקיים היום ומחר בלאס וגאס. הטריילר עצמו, שכבר הוסר מהרשת באופן גורף למדי, לא הציג צדדים חדשים במשחק, אלא היווה טיזר בלבד. מתוך תמונות שנתפסו על-ידי משתמשים ניתן לצפות בגרפיקה חדשה, אך לא בדמויות חדשות.

המשחק יגיע כ-5 שנים לאחר ששוחרר הכותר הקודם בסדרה, Street Fighter IV, לקונסולות המשחקים פלייסטיישן 3, Xbox 360 ולמחשבי PC, אולם רק באוגוסט האחרון השיקה קאפקום את עדכון Ultra Street Fighter IV בהפצה רחבה, זה כלל חמש דמויות חדשות (Elena, Hugo Endore, Poison, Rolento ו-Decapre) כמו גם שישה מסכים חדשים.

בעוד דאגה קאפקום (וכנראה גם סוני) להסרת הוידאו מכל ערוץ רשמי, הרי שאת הרשת לא ניתן לעצור והוידאו הועלה מחדש דרך ערוצים משניים. לפניכם הטיזר כפי שהופץ על-ידי החברה (יש גם כאן):


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים