טריילר משחקיות ראשון ל-Street Fighter V נחשף

לאחר שחשפה טרם עת את הבשורה על בואו של Street Fighter V, חושפת כעת יצרנית המשחקים קאפקום (Capcom) את טריילר המשחקיות הראשון לכותר החדש, בו ניתן להינות מכ-90 שניות של קרב בין ריו (Ryu) וצ’ון-לי (Chun-Li). דרך הוידאו מדגימים השניים את יכולותיהם בבעיטות קסומות, סלטות מרובות באוויר, זירות קרב שונות וכמה קסמים שלא יפתיעו את המלווים את סדרת המשחקים לאורך שנות חייה הרבות.

הטריילר פורסם דווקא על-ידי ערוץ הפלייסטיישן של סוני ביוטיוב, כאשר בפוסט בבלוג החברה, שמסיבה זו או אחרת הוסתר מהרשת וזמין רק דרך עמודי ארכיון (Cache) בשלב זה, חשפה כי המשחק עדיין נמצא בשלבי פיתוח ראשוניים ותאריך יעד להשקתו טרם נמסר.

בבלוג הפלייסטיישן של סוני הציג מפיק חברת קאפקום, יושינורי אונו, פונקציה ייחודית שתגיע יחד עם המשחק החדש ותאפשר לשחק מול יריבים גם בפלטפורמות אחרות, כך שבעלי הפלייסטיישן 4 יוכלו לשחק מול יריבים המשחקים בסטריט פייטר 5  על-גבי מחשב PC.

הפונקציה החדשה אולי תקסום למשתמשים בכל אחת משתי הפלטפורמות, אולם לא תמנע מהמקטרגים לבקר את בחירתה של קאפקום להשיק את המשחק באופן אקסקלוסיבי על גבי PS4 ו-PC בלבד, תוך השארתה של Xbox והקונסולות הישנות יותר של סוני מאחור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים