משחק הפונג מגיע לדרכים המרכזיות בגרמניה

מה אתם עושים כשרמזור הולכי הרגל מורה אדום? האם אתם מחייכים לעוברים והשבים, שולחים את היד לכיוון הסמארטפון או שאתם בעצם בוחרים לעבור בכל זאת (ועל הדרך גם על החוק)? לפני כשנתיים, מצאו סטודנטים גרמנים פתרון יצירתי לבעיית המעבר באור אדום – התפוח נפל, הנורה הירוקה נדלקה ועלתה במוחם הברקה: משחק פונג זוגי שפועל רק כשהרמזור מורה אדום.

משחק הפונג, שפותח ועוצב על ידי חברת אטארי ב-1972, חוזר לחיים ומגיע לדרכים. כפי שניתן לראות בוידאו, בשני צידיו של הכביש מותקן על עמוד הרמזור מחשב קטן עם מסך מגע. המחשבים שניהם מחוברים למערכת הרמזורים, וכשאלו מורים אדום – אפשר להתחיל במשחק מול היריב שנמצא בצד השני של הרחוב. שריקת הסיום למשחק היא גם האור הירוק ברמזור, וכנראה שתהיה זו בין הפעמים הבודדות שתתאכזבו מהאור הירוק.

האבטיפוס נבנה על ידי הסטודנטים ב-2012 ואומץ לפני מספר שבועות על ידי מספר מעצבים שהביאו אותו למימוש בעיר הגרמנית הידשים (Hildesheim). המוצר המסקרן זכה בתחילה לשם StreetPong, אך במרוצת הזמן זה שונה ל-ActiWait. מגניב? בהחלט, אך השאלה המתבקשת היא האם המשחק החברתי אכן יצליח לגרום לכם לעמוד באור אדום.

[vimeo]http://www.vimeo.com/48514003[/vimeo]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים