ההאקרים שפרצו לאולפני סוני מאיימים: בטלו את הסרט The Interview ותמנעו מלחמה

סת’ רוגן וג’יימס פרנקו מתוך ראיון סוף

לאחרונה אנו עדים לסרט, מותחן בהמשכים, המתחולל מאחורי הקלעים ומתנהל בין האקרים “אנונימיים” לאולפני סוני הגדולים. ההאקרים דורשים: “הורידו את הסרט The Interview או שתשברו את השלום האזורי”. הסרט על הפריצה לאולפני סוני כולל שלושה פרקים, את השניים הראשונים, סרטים חדשים באתרי שיתוף הקבצים ונתוני משכורות ותקציבי הפקות מביכים, פרסמנו בשבוע שעבר. האחרון בסדרה, והמעניין מכולם, שופך אור, לכאורה, על זהותם של אותם האקרים ומכריז על דרישתם: אי פרסום הסרט “The Interview” שאמור לצאת לאקרנים ב-25 לדצמבר.

הסרט בכיכובם של סת’ רוגן וג’יימס פרנקו, שניהם כיכבו יחדיו בעבר ב”סוף.” (This Is The End) כמו גם בסרטים נוספים, מספר את סיפורם של שתי דמויות העושות דרכן לצפון קוריאה כדי להתנקש במנהיג, קים ג’ונג-און (Jong-Un), במסווה של מקצועם האמיתי כעיתונאים. מיותר לציין את אי-חיבתם, בלשון המעטה, של הצפון-קוריאנים לסרט עם הכרזתו.

מומחים לאבטחת מידע ניסו להתחקות אחר מוצאם של ההאקרים, כאשר חלק מהראיות הצביעו על צפון קוריאה וחלק מהראיות הצביעו על בנגקוק. אולי דרישתם דווקא היא המעידה הכי טוב על מוצאם: “אנחנו שולחים אזהרה בשנית, אם אתם רוצים שנפסיק, ענו על דרישותינו ועצרו את שידור הסרט שיכול לגרום להפסקת השלום האזורי וגרימת מלחמה עולמית”.

מה לדעתכם תהיה המילה האחרונה של אולפני סוני?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים