חלק ממכשיר שוק הביניים Meizu K52 נחשף לעיני המצלמה לצד מפרטו

עתה כשהציגה Meizu שני מכשירי דגל מוצלחים, MX4 ו-MX4 Pro, נראה כי היצרנית פונה לקטגוריית מכשירי הביניים הנגישים. מספר הדלפות אשר הגיעו לרשת במהלך הימים האחרונים עם תיאורו של מפרט טכני ומספר תמונות לגביהן נטען כי הן שייכות למכשיר חדש הקרוי בשם הקוד K52. עושה רושם כי הסמארטפון יהווה תחרות רצינית למכשיריהן הנגישים של Xiaomi ו-Lenovo, עם מפרט טכני חזק יותר ותג מחיר, אשר לפי השמועות יעמוד על כ-130 דולרים (כ-500 שקלים).

מפרטו הטכני של ה-K52 נחשף דרך מבחן הביצועים, GFXBench. מן המידע שנאסף על ידי האפליקציה ניתן ללמוד כי מדובר במכשיר בעל מסך בגודל של 4.6 אינץ’ עליו פרוסים 1920×1080 פיקסלים היוצרים צפיפות תצוגה של כ-479ppi. הוא מופעל על ידי שבב MT6752 של MediaTek הכולל שמונה ליבות Cortex-A53 הפועלות בתדר 1.7GHz ומאיץ גרפי מסוג Mali-T760.

Meizu-K52-alleged-chassisנפח זכרון ה-RAM  במכשיר הינו 2GB, בעוד נפח האחסון סטנדרטי למדי עבור מכשיר שוק ביניים ועומד על 16GB. גרסת האנדרואיד אותה זיהה מבחן הביצועים היא 4.4.4 KitKat, כאשר יש, כמובן, להניח כי מעליה יולבש ממשק המשתמש המותאם של Meizu, ה-FlymeOS.

בנוסף למפרט דלפו לרשת, כאמור, גם מספר תמונות המראות את השלד הפנימי,את כיסוי הגב ואת פאנל הזכוכית הקדמי של המכשיר. כפי שניתן לצפות מ-Meizu, העיצוב החיצוני נותר כמעט זהה לזה של ה-MX4 וה-MX4 Pro, למעט דפנות המכשיר, אותן מכסה פלסטיק מבריק במקום מתכת.

תחת עדשת המצלמה נראה וימוקם אותו פלאש LED כפול שניתן למצוא בדגמי הדגל, בעוד לחלקו הקדמי יחזור לחצן המגע האופייני ליצרנית, לאחר שנעלם מפניו של פאבלט ה-MX4 Pro.

שלד המכשיר מופיע בתמונות לצד ה-Lumia 1020 וה-Redmi 1S של Xiaomi, כאשר גודלו נראה הגיוני למדי בהתחשב בגדלי מסכי המכשירים. פרט מעניין בתמונות אלו הוא כיתוב “Ubuntu” המופיע על גביהן כסימון מים.

מדיווחים קודמים ידוע כי במסגרת שיתוף פעולה בין Meizu לקנוניקל, מתכננות השתיים להשיק במהלך החודשים הקרובים מכשיר, אשר יריץ את מערכת ההפעלה Ubuntu Touch. ייתכן כי זהו המכשיר המתוכנן, וכי בדומה ל-Ubuntu Edge, גם כאן תהיה אפשרות לבחור בין אנדרואיד ל-Ubuntu Touch דרך תפריט Dual Boot.

על כל פנים, מגמת תחרות המחירים בשוק מכשירי הביניים בסין בהחלט מבורכת, ובמידה והשמועות המעמידות את מחירו של המכשיר על 799 יואן (כ-500 שקלים) נכונות, תהיה זו רכישה משתלמת ביותר עבור מי שיצליח לרכוש אותו בסין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים