רישמו ביומנים: מיקרוסופט תראה לנו עוד מ-Windows 10 ב-21 בינואר

ענקית התוכנה מיקרוסופט מפיצה הזמנות לאירוע חגיגי שתערוך ב-21 בינואר, במהלכו היא מבטיחה, כלשון ההזמנה, לחשוף בפנינו את “הפרק הבא” של Windows 10. האירוע יערך ברדמונד, היכן שממוקם קמפוס של מיקרוסופט, וככל הנראה תוותר החברה על הצגה משמעותית של Windows 10 בתערוכת CES 2015 בלאס-וגאס.

לפי דיווח שפרסמנו בעבר, האירוע של מיקרוסופט יתמקד בצרכנים הפרטיים שישתמשו ב-Windows 10 בחיי היומיום. החברה תפרט אודות ממשק המגע החדש ומגוון יכולות נוספות. בנוסף, תחשוף את תכניותיה לגבי Windows 10 על גבי סמארטפונים, טאבלטים ו-Xbox One. מיקרוסופט הודיעה שווינדוס 10 תהיה מערכת ההפעלה שתאחד בין הפלטפורמות השונות שלה, מה שאמור לספק חוויה אחידה ומתמשכת בין המכשירים השונים.

windows10invite.0

מיקרוסופט חשפה לראשונה את הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה ווינדוס באירוע שערכה לפני כחודשיים וחצי, אז הפתיעה אותנו עם השם Windows 10 כאשר דילגה על הספרה “9”. מטרת האירוע הייתה לספק הצצה ראשונה למערכת ההפעלה עם דגש על המגזר העסקי והמשתמשים הכבדים, שרבים מהם נמנעו מלהשתדרג ל-Windows 8 והעדיפו להישאר עם גרסה “7” הותיקה. עוד באירוע השיקה החברה את הגרסה המוקדמת למפתחים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים