מעלה את הרף: גולן טלקום משיקה רשת דור 4 וחבילת גלישה בנפח 20GB

“הדור הבא של המהפכה”. גולן טלקום, ספקית הסלולר ששינתה את כללי המשחק בשוק התקשורת הישראלי, מנסה לעשות זאת שוב. החברה הצעירה הודיעה הבוקר בחגיגיות על השקת שירותי הדור הרביעי שלה, כפי שעשו מוקדם יותר השנה גם פרטנר, סלקום ופלאפון כחלק מניסוי תשתיות שהשיק משרד התקשורת בחודש יולי האחרון.

גלישה על רשת הדור הרביעי של גולן טלקום תתאפשר החל מהיום באופן אוטומטי, וללא כל פעולה מקדימה, ללקוחות כל החבילות: החל מחבילת הדגל שעלותה 99 שקלים בחודש ועד לחבילה הבסיסית שעלותה 9.90 שקלים בחודש. החיבור לרשת החדשה מותנה כמובן בשימוש במכשיר תומך (נדרשת תמיכה בתדר LTE 1800MHz) ובהתאם לפריסת הרשת ברחבי הארץ.

בכדי להעשיר את חווית הגלישה במהירות הגבוהה שמציעה הרשת, משדרגת גולן טלקום את נפח הגלישה של חבילת השירות שעלותה 99 שקלים בחודש. החל מהיום, יוכלו לקוחות החברה להנות מתעבורת רשת בנפח חסר תקדים של 20GB בחודש. עם זאת, חשוב להדגיש שלקוחות המשויכים לחבילת השירות הזו במסגרת מבצע, אינם זכאים לשדרוג נפח התעבורה.

בהודעתה לעיתונות, הגדירה גולן טלקום את המהלך החדש כהנהגת סטנדרט חדש בשוק הסלולר הישראלי. ניתן לצפות שבדומה לתרחישי העבר, ינסו המתחרות להציע חבילות מקבילות במחיר דומה. כבר עכשיו, למשל, מציעה פרטנר חבילת גלישה בנפח 7GB, זו נועדה ככל הנראה להוות אלטרנטיבה לרף הקודם שהציבה גולן – 6GB.

מידע נוסף ניתן לקבל באתר החברה


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים