בשבוע הבא: דיווחים ישירים מתערוכת CES 2015 בלאס וגאס!

שנה חדשה בפתח, ויחד עמה, כבכל שנה, גם תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם, CES. בהמשך למגמה שהתחלנו בגאדג’טי לפני כשנתיים, גם הפעם שלחנו את רונן מנדזיצקי עד ללאס וגאס, בירת מחוז קלארק שבנבדה (ארצות הברית), בכדי להביא לכם ממקור ראשון את כל החדשות החמות על המוצרים והחידושים שעתידים להגיע אלינו בקרוב.

תערוכת CES (ר”ת Consumer Electronics Show) הראשונה התקיימה ביוני 1967 בעיר ניו-יורק ואליה הגיעו כ-100 חברות להציג את החידושים שפיתחו. בעקבות הצלחתה הגוברת, החליטו המארגנים לקיים את התערוכה במודל דו-שנתי החל מ-1978, כשהחלק הראשון יתקיים בחורף (ינואר) בעיר לאס וגאס והחלק השני בתחילת הקיץ (יוני) בעיר שיקגו. אט-אט החלה לדעוך הפופולאריות של תערוכת הקיץ בשיקגו, עד שב-1995 הוחלט להופכה לתערוכה נודדת שתתקיים בעיר אחרת בכל שנה.

lv-signמודל התערוכה הנודדת נתקל בקשיים לוגיסטיים ולאחר 3 שנים החליטו המארגנים לבטל את תערוכת הקיץ לצמיתות. מאז 1998, מתקיימת תערוכת CES בלאס וגאס בלבד וזוכה להצלחה כבירה. השנה צפויים לפקוד את התערוכה למעלה מ-3,200 חברות וכ-150 אלף מבקרים (עיתונאים ושותפים) מ-150 מדינות ברחבי העולם. בתערוכה יוצגו כ-20,000 מוצרי אלקטרוניקה בידורית לבית, לרכב, לבתי עסק ולצרכן המתנייד.

CES 2015 מתקיימת במתחם Las Vegas Convention Center ובאולמות התצוגה הגדולים של בתי המלון המקיפים אותו. בסך הכל, ישתרעו אזורי התצוגה כולם על שטח של 176 אלף מטר רבוע. בימים ראשון ושני יתקיימו אירועים מקדימים לתערוכה, אשר צפויה להיפתח באופן רשמי ביום שלישי ה-6 בינואר ולהימשך עד יום שישי ה-9 בינואר.

כך תוכלו לעקוב אחרי כל המתרחש ב-CES 2015

איך תעדיפו לעשות זאת? יוטיוב | פייסבוק | טוויטר | אינסטגרם | גוגל+

YouTube youtube.com/gadgetyTV חזרה למעלה

וידאו הוא כלי תוכן בעל חשיבות גבוהה עבור אתר גאדג’טי. יותר מ-3,000 עוקבים בערוץ היוטיוב של האתר זוכים להיות הראשונים לצפות בסקירות, ראיונות וקטעי וידאו שונים אותם אנו מפרסמים עוד טרם פרסומם באתר. אנו מאמינים כי חלק חשוב בהעברת החוויות מהתערוכה הוא לראות את הדברים ולא רק לקרוא עליהם.

בערוץ הוידאו שלנו נפרסם קטעי וידאו יחודיים של המוצרים והטכנולוגיות החדשות שיוצגו בתערוכה כמו גם ראיונות, סיכומים ועוד. להרשמה לערוץ GadgetyTV ביוטיוב, פשוט גשו לערוץ ולחצו על כפתור ה-Subscribe.

IFA2014-youtube-gadgety

Facebook facebook.com/Gadgety חזרה למעלה

אנו בגאדג’טי מתגאים במיוחד בפעילות דף הפייסבוק שלנו, שצבר עד היום יותר מ-12,000 עוקבים. בזמן התערוכה בלאס וגאס נמשיך ונעדכן אתכם על כתבות חדשות באתר ועדכונים מעניינים אחרים. ה-News Feed בפייסבוק התפתח רבות בשנים האחרונות וכיום מציג את החדשות החשובות ביותר לכם מחברים או מדפים אחריהם אתם עוקבים, אך במקרים רבים לא תזכו לראות את כל העדכונים מחבר או מדף מסויים.

אם לא תרצו לפספס ולו פריט מידע אחד שנעביר לכם באמצעות הדף של גאדג’טי בפייסבוק במהלך התערוכה, תוכלו להגדיר שהדף שלנו יציג לכם את החדשות דרך ה-News Feed ואף יספק לכם התראות כשתוכן חדש מגיע. כדי להגדיר את הצפיה בדף הפייסבוק יש לעקוב אחר הצעדים הבאים:

– היכנסו לדף הפייסבוק של גאדג’טי

– במידה ועוד לא עשיתם זאת – לחצו על כפתור ה-Like בחלקו הימני-עליון של הדף (אם אתם משתמשים בפייסבוק בגרסה העברית, יש ללחוץ על כפתור “אהבתי” המופיע בצד השמאלי-עליון של הדף).

– בדף הפייסבוק של גאדג’טי, אם תצביעו או תלחצו על כפתור ה-Like באמצעות העכבר ייפתח בפניכם תפריט שיציג אפשרויות עדכון.

– אפשרות אחת היא להציג את העדכונים ב-News Feed שלכם – וודאו כי האפשרות “עוקב” או “Following” מסומנת.

– אפשרות נוספת היא קבלת התראות מגאדג’טי, כך בעצם תקבלו התראה בכל עת בה יצא עדכון חדש (ההגדרה ניתנת לביטול בכל עת)

IFA2014-Gadgety-Facebook

Twitter twitter.com/Gadgetycoil חזרה למעלה

אין דבר האומר “עדכון מיידי” טוב יותר מהרשת החברתית טוויטר, שהשימוש בה ייעשה בעיקר לשם עדכון העוקבים בחדשות מתפרצות ועדכונים מהירים והכל במקסימום 140 תווים. לגאדג’טי יותר מ-1,000 עוקבים בטוויטר, אותם ואת כל מי שיצטרף נעדכן בזמן התערוכה בעדכונים שוטפים מעבר לכתבות המקיפות שיתפרסמו באתר האינטרנט.

טוויטר תהווה את הצד החי של גאדג’טי במהלך ימי התערוכה ואתם מוזמנים לא רק להתעדכן, אלא גם להגיב ולהביע את דעתכם ולספר לנו, כמו גם לשאר העוקבים, מה אהבתם ומה פחות. חשבון הטוויטר שלנו זמין דרך הכתובת הבאה: gadgetycoil@ – רק לחצו על כפתור המעקב באתר ותתחילו לעקוב אחרינו.

IFA2014-Twitter-Gadgety

לאלו מכם שמכירים את טוויטר פחות, הרי לכם המלצה על מספר אפליקציות שיאפשרו לכם מעקב דרך הטוויטר מהסמארטפונים והטאבלטים שלכם:

אנדרואיד: טוויטר לאנדרואיד | TweetDeck | TweetCaster | TweetLanes | HootSuite

אייפון \ אייפד: טוויטר לאייפון \ אייפדHootSuite | ישנה גם TweetBot, עלותה 4.99$

ווינדוס-פון: טוויטר לווינדוס-פון

בלאקברי: טוויטר לבלאקברי

עמוד הטוויטר זמין לצפיה גם דרך הדפדפן. אם יש לכם אפליקציות מומלצות אחרות, אתם מוזמנים להציע אותן באמצעות התגובות למטה.

Instagram instagram.com/gadgetycoil חזרה למעלה

מאחר ולא כולם יכולים ללוות אותנו ללאס וגאס, נעשה כמיטב יכולתנו בכדי להעביר לכם אווירת התערוכה – ואיזו דרך טובה יותר מאשר דרך תמונות. בחשבון האינסטגרם שלנו תוכלו למצוא תמונות (ואולי גם קטעי וידאו קצרים) מהתערוכה, של האנשים שנפגוש, המוצרים שנגלה ועוד. אינסטגרם מאפשרת לנו להציג לכם את כל התמונות שלנו לא רק באמצעות האפליקציה, אלא גם דרך עמוד האינסטגרם בדפדפן, גם אם אינכם רשומים לאפליקציה.

IFA2014-Instagram-gadgety

מי שעדיין לא נרשם לאפליקציה, יכול להוריד אותה עבור מכשירי האייפון והאנדרואיד בכתובות הבאות: לאייפון\אייפד | לאנדרואיד | ל-Windows Phone

לאחר התקנת האפליקציה, פשוט חפשו אותנו: gadgetycoil

+Google plus.google.com/+GadgetyTV חזרה למעלה

הרשת החברתית של גוגל גם היא תופסת מקום בליבנו. גם שם, ממש כמו ברשתות החברתיות האחרות, נדאג לעדכן לכל אורך התערוכה. רוצים להתעדכן מגוגל+? היכנסו לעמוד החדש שלנו ולחצו על כפתור ה”עקוב” (Follow)

IFA2014-googleplus-gadgety


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים