סמסונג תצייד את כל הטלויזיות החכמות בשנת 2015 במערכת ההפעלה Tizen

הטלויזיות החכמות של סמסונג עוברות לשלב הבא, כאשר החל מ-2015 יריצו כל דגמי הטלויזיות החכמות החדשות של החברה את מערכת ההפעלה Tizen. בכך, מבקשת סמסונג ליצור פלטפורמה מרכזית אחת שתנוהל דרך הטלויזיה ודרכה ניתן יהיה לשלוט בכל מכשיר בבית החכם עמו תוכל לייצר קשר, החל ממכשיריה הניידים של סמסונג וכלה במכשירים מחוברים, לגביהם כנראה ונראה מידע נוסף על התממשקות חכמה אל מול הפלטפורמה החדשה.

באוגוסט 2014 פנתה סמסונג לרכוש את חברת Smart Things, יצרנית מנהלי ההתקנים עבור הבית החכם, בעבור סכום המוערך בכ-200 מליון דולר. את החברה הנרכשת תשלב סמסונג כפי הנראה בתכניותיה ליצירת פלטפורמה אחת עבור ניהול בית חכם. בינתיים, מערכת ההפעלה Tizen, אט אט מגיעה לעוד ועוד קטגוריות מכשירים מבית סמסונג מאז הוכרזו לראשונה שעוני ה-Gear 2 מוקדם ב-2014.

Samsung-Tizen-Inviteעל הטלויזיה הראשונה המבוססת על מערכת ההפעלה טיזן הכריזה סמסונג לראשונה בחודש יוני 2014, אולם לקראת פתיחת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית, CES 2015, שתיערך בשבוע הבא בלאס וגאס, נבדה, חושפת החברה מספר פרטים אודות ממשק המשתמש והאפשרויות השונות שתציע מערכת ההפעלה.

דרך הסכמים שיצרה עם חברת סוני, יתאפשר למשתמשים בטלויזיות החכמות המבוססות על טיזן לשחק במשחקי הפלייסטיישן 3 ללא צורך בקונסולה ובאמצעות שלט ה-Dual Shock 4 בלבד, כאשר הסכמים נוספים עם חברות משחקים יציגו אפשרויות נוספות למשחק על-גבי הטלויזיה.

דויווחים קודמים בנושא סברו כי טלויזיה מבוססת טיזן תהיה מרכז התצוגה של סמסונג ב-CES וכעת נראה כי אכן כך יהיה. בנאומי הפתיחה של התערוכה עצמה ובארוע ההכרזה של סמסונג טרום התערוכה הודיעה החברה כי תתמקד בתחומי המוצרים הלבנים, מוצרי הבידור לבית ובמכשירים מחוברים (האינטרנט של הדברים), ומרכז הבקרה עליו מדברת סמסונג בהכרזתה על סדרת הטלויזיות המבוססות Tizen בהחלט מהווה חלק מרכזי עבור כל תחומי התצוגה של סמסונג בתערוכה זו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים