הוכרזה: מערכת מולטימדיה לרכב של Parrot עם תמיכה ב-CarPlay ו-Android Auto

שתי חברות טכנולוגיה מובילות, אפל וגוגל, הציגו במהלך 2014 את הפתרונות שלהן לרכב ובעיקר מדובר בהתממשקות הסמארטפון עם מערכת המולטימדיה. הבעיה עם הפתרונות שלהן, Apple CarPlay ו-Android Auto, היא שכל אחת נלחמת בנפרד על המקום ברכב העתידי שלכם מה שמסתמן כבחירה שתאלצו לעשות בזמן רכישתו. חברת Parrot מציגה את הפתרון שלה למי שלא ממהר לקנות רכב חדש ואולי גם תקווה לכך שהפלטפורמות יוכלו לחיות זו לצד זו.

חברת Parrot הציגה ב-CES 2015 בלאס וגאס מערכת מולטימדיה חדשה לרכב מדגם RNB 6, התומכת ב-CarPlay וב-Android Auto. ראינו כבר מערכות מולטימדיה מבית פיוניר התומכות CarPlay, שהייתה ליצרנית צד שלישי הראשונה להשיק פתרון מסוג זה. אבל כמו שאתם יודעים, ברכב המשפחתי יכולים להיות מספר נושאים עם מכשירי אנדרואיד ו-iOS, כך שה-Parrot RNB 6 נראה כרגע כמו הפתרון האולטימטיבי.

מערכת המולטימדיה של Parrot מגיע עם מסך 7 אינץ’ ברזולוציית HD ומציע שלל אפשרויות כמו רדיו, נגן אודיו ווידאו ממקורות חיצוניים וגולת הכותרת – מעבד בין CarPlay ל-Android Auto בלחיצת כפתור. עוד כוללת RNB 6 שלל חיבורים: 2 כניסות HDMI, כניסת Ethernet, שני חיבורי USB וחיבור למצלמות הרכב.

Parrot לא הסתירה את העובדה שהתמיכה ב-CarPlay וב-Android Auto תעלה לנו לא מעט, אבל לא חשפה את המחיר המדויק. המכשיר צפוי להגיע לשוק במחצית השנייה של 2015.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים