גוגל חושפת את Google Cast לאודיו – הזרמת מוזיקה ישירות לרמקולים

בין ההכרזות הרבות שהגיעו אלינו מתערוכת CES 2015, היו גם כמה של גוגל שביום רגיל היו מקבלות כותרת ראשית אבל הרגישו קצת פחות חשובות כי הן היו משלימות למוצרים החברות הציגו. אחת מהכרזות אלו היא של “Google Cast for Audio”, תמיכה חדשה של טכנולוגיית Google Cast, אותה ראינו לראשונה עם דונגל ה-Chromecast, במכשירי אודיו דוגמת רסיברים ורמקולים.

אם אתם מצפים למתחרה אמיתי ל-AirPlay של אפל המאפשרת הזרמה של כל אודיו המכשיר, תתאכזבו לשמוע ש-Google Cast for Audio עובדת בדיוק כמו שראינו ב-Chromecast. הזרמת המוזיקה מבוססת על שירותי ענן, כלומר יהיה ניתן להזרים רק מאפליקציות תומכות. לוחצים על כפתור ה-Cast באפליקציה והוא ישלח פקודה למכשיר התומך, רסיבר או רמקולים, לפנות לענן ולנגן את השיר. מה שגם אומר שתהיו חייבים תקשורת אינטרנט כלשהי במכשיר. אנחנו עדיין חושבים שמדובר בפתרון חלקי מאוד, בדיוק כפי שראינו ב-Chromecast, ולא מתחרה אמיתי ל-AirPlay של אפל.

מכשירים תומכים ראשונים יושקו באביב 2015 מתוצרת חברות מובילות כמו: סוני, LG ו-HEOS (מותג מבית Denon). גוגל מבטיחה שיצרניות נוספות יצטרפו לתוכנית במהלך 2015.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים