סוני-אריקסון הכריזה על משפחת Xperia החדשה: Arc, Neo, Pro ו-Play!

שיא העולם בהדלפות, עליו ניצחה סוני-אריקסון ביד רמה בחצי השנה האחרונה, הגיע הערב לסיומו עם הכרזת הדור השני של סדרת ה-Xperia מבית סוני-אריקסון. המשפחה החדשה והמודלפת כוללת ארבעה מכשירים, ששלושה מתוכם מצויידים במפרטים דומים למדי:

Xperia Arc, שכבר הוכרז ע”י חברת האם סוני ב-CES לפני חמישה שבועות, הוא האח היוקרתי במשפחה. המכשיר הדק במיוחד – 8.7 מ”מ בנקודה הצרה ביותר – מגיע עם מעבד Qualcomm MSM7227 עם ליבת Scorpion במהירות 1GHz וליבה גרפית Adreno 205, מסך Reality Display בגודל 4.2 אינצ’ עם מנוע ה-Bravia של סוני ורזולוציית 854×480, מצלמת 8 מגה-פיקסל עם חיישן Exmor-R ומבזק LED. על כל זה מנצחת מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3 עם ווידג’ט ה-Timescape של סוני-אריקסון.

האח השני, Xperia Neo (למעלה מימין), הוא הסמארטפון הממוצע יותר, עם גוף בעל פרופורציות כשל ה-Vivaz הסימביאני, אך עם מפרט דומה ל-Arc: מעבד MSM 7227 במהירות 1GHz, מסך ה-Reality Display עם מנוע ה-Bravia בגודל 3.7 אינצ’ ואותה רזולוציה, מצלמה אחורית 8MP עם חיישן ה-Exmor-R ומבזק LED, מצלמה קדמית 2MP לשיחות וידאו ואנדרואיד 2.3.

האח השלישי, שלגביו ההדלפות היו מעטות וחלקיות ביותר, הוא ה-Xperia Pro (למעלה משמאל). מדובר במכשיר שיורש את מקומו של ה-X10 Mini Pro, רק שהפעם למדה החברה לקח וייצרה אותו בגודל סביר. גם הוא, כמו קודמיו, כולל את מעבד ה-MSM7227 במהירות 1GHz, מסך ה-Reality Display עם מנוע ה-Bravia בגודל 3.7 אינצ’, חיישן הצילום Exmor-R בן שמונת המגה-פיקסלים, מלווה במבזק LED, ומצלמה קדמית בת 2MP לשיחות וידאו. בנוסף, כולל הדגם החדש מקלדת QWERTY נשלפת ותכונות המייעדות אותו לקהל העסקי, כגון סנכרון מיילים מאובטח וחבילת אפליקציות “אופיס” מתוגברת.

האחרון – והחביב, כמובן – הוא המכשיר שמרוב דיבורים עליו נדמה כאילו הוא איתנו מאז שחר ההסטוריה: Xperia Play. המכשיר האגדי, המיועד לספק חוויית משחקים עשירה שטרם נראתה, מגיע עם מעבד Snapdragon מותאם במהירות 1GHz, זיכרון RAM בנפח 400MB, מסך LCD TFT בגודל 4 אינצ’ ורזולוציית 854×480, מצלמת 5 מגה-פיקסל אחורית ומצלמה קדמית לשיחות וידאו וכמובן – בקר משחקים המסתתר במרחק החלקה, ומאפשר ליהנות ממשחקי קונסולה מותאמים. ה-Play צפוי לקבל תאימות למשחקי PlayStation מקוריים, כמו גם עשרות משחקים חדשים שייצאו במיוחד עבור סדרת המכשירים העתידית “תואמת הפלייסטיישן”, שסוני מתכוונת לפתות חברות אחרות להצטרף אליה.

שלושה מהמכשירים צפויים לצאת כבר בחודש הבא – ה-Arc, ה-Neo וה-Play – בעוד ה-Pro צפוי להגיע לשוק רק בסוף הרבעון השני. ה-Play יהיה גם המכשיר הראשון של סוני-אריקסון המגיע לארה”ב בחוזה בלעדיות אם ספקית כלשהיא – Verizon. מחירים טרם פורסמו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים