LG חושפת כמעט את כל הפרטים על ה-Optimus 3D יממה לפני ההכרזה

חשבנו שתשומת הלב שזכתה לה בחודשים האחרונים וודאי תפסיק ל-LG להרבה מאוד זמן, אך החברה כנראה לא מסתפקת בה: הלילה שחררה יצרנית הסלולר השלישית בגודלה בעולם טיזר וידאו שלישי לסמארטפון התלת-ממד הראשון בעולם, יחד עם פרטים נוספים אודות המפרט:

כפי שניתן לראות בוידאו, המכשיר מעוצב בקווים עגלגלים-קלות המתאימים היטב לסדרת ה-Optimus, ומגיע (ככל הנראה) עם רגלית חיצונית המאפשרת להעמיד את המכשיר בזווית נוחה לצפיה. בפרטים ששוחררו בסמוך לוידאו חשפו הקוריאנים כי האופטימוס היא סדרת הטלפונים המגוונת בעולם מבחינת חומרה: אחרי ה-One מבוסס ה-Snapdragon וה-2X מבוסס ה-Tegra 2, יגיע ה-3D עם מעבד OMAP 4 במהירות 1GHz, שלדברי LG “כופל את ביצועי המתחרה הקרוב ביותר” (הגדרה שעשויה לדבר על שני מכשירים: ה-Atrix של מוטורולה וה-Optimus 2X של LG עצמה).

מה אתם חושבים – האם השנה בה צפויה היתה סמסונג לרשת את מקומה של נוקיה כיצרנית הסלולר הגדולה בעולם תהפוך לשנה שבה ניצחה LG גם את הפינים וגם את השכנים הקוריאנים?

(מקור: Phone Arena, Phone Arena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים