דרופבוקס רוכשת את מפתחת אפליקציות עריכת המסמכים הישראלית CloudOn

חברת הסטארטאפ הישראלית CloudOn, מפתחת אפליקציות עריכת המסמכים על גבי מכשירים ניידים מבוססי אנדרואיד ו-iOS, הודיעה כי היא נרכשה על-ידי חברת דרופבוקס (Dropbox), המספקת שירותי אחסון בענן. CloudOn תסגור את שירותיה החל מה-15 במרץ, כאשר עובדי החברה יצטרפו לצוות הפיתוח של דרופבוקס, בהם צוות העובדים הישראלי, שיתחזק את המשרד הראשון של ענקית שירותי האחסון בישראל.

שירותי הרשת שהציעה CloudOn באמצעות אפליקציות ייעודיות עבור מכשירים מבוססי אנדרואיד ו-iOS אפשרו דרך נוחה ופשוטה ליצור ולערוך מסמכי Office מבית מיקרוסופט, מצרך מבוקש במיוחד שלאורך שנים רבות בהן לא הפכה מיקרוסופט את אפליקציות Word, Excel ו-Power Point לזמינות עבור פלטפורמות ניידות. מאז נוסדה החברה בסוף שנת 2009, הצליחה לצבור 9 מיליון משתמשים רשומים שערכו מעל מ-92 מיליון קבצים דרך שירותיה.

פיתוח הצד העסקי

CloudOn היא רכישה נוספת של דרופבוקס שנועדה להוסיף ערך לשירותי האחסון בענן של החברה ומגיעה לאחר רכישתן של מפתחת אפליקציית הדואר האלקטרוני Mailbox וחברת Droptalk, שפיתחה כלי להעברת הודעות מיידיות בין אנשים המבוסס על תוסף לדפדפן.

הצצה לאחור

דרופבוקס שמה דגש רב על הצד העסקי בשנים האחרונות עם הצגת שירותי פרימיום עבור בתי עסק. שירותי החברה לעסקים מאפשרים עבודת צוות על ספריות קבצים משותפות. חלק בלתי נפרד מהעבודה בקבצים הינה האפשרות לעבוד עם סט אפליקציות שונות ועריכת מסמכים הינה חלק בלתי נפרד מכך. בדרופבוקס מעוניינים להציע את השירות הנגיש והפשוט ביותר עבור בתי עסק על מנת שאלו יבחרו לאחסן את קבציהם דווקא בשירותי הענן של החברה, במקום באלו של מתחרות כמו גוגל ומיקרוסופט, המציעות שירותי אחסון בענן לצד סט אפליקציות עריכת מסמכים מקוונות משלהן.

באמצעות רכישת כשרונות המגיעים יחד עם חברות כמו CloudOn, Mailbox ואחרות, יכולה דרופבוקס ליצור שירות טוב יותר עבור לקוחותיה העסקיים ודרך כך לעודד אותם לעבור להשתמש בשירותי האחסון בענן של החברה, אלו משמשים כבסיס עבורה. רכישתה של CloudOn מאפשרת לדרופבוקס גישה טובה לכשרונות נוספים שיגיעו מישראל והבסיס כאן ישמש, כפי הנראה, להמשך התרחבותה של החברה מחוץ לכותלי ארה”ב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים