Huawei מוכרת 75 מיליון סמארטפונים בשנת 2014, מצפה לעבור את רף ה-100 מיליון ב-2015

חברת Huawei הסינית פרסמה היום (ג’) את תוצאותיה הכספיות המסכמות לשנת 2014 כולה ובהתאם להדלפות שהגיעו בתחילת החודש, הציגה עליה במכירות סמארטפונים של כ-45% משנה לשנה ובסה”כ מכרה החברה 75 מיליון יחידות, לעומת 52 מיליון יחידות ב-2013. בעוד Huawei, כהרגלה, לא מפרסמת את נתוני מכירות הסמארטפונים לרבעון שחתם את שנת 2014, ניתן לגזור מספר זה מן הנתונים שפרסה ברבעונים הקודמים. מכאן, שהחברה מכרה כ-24 מיליון יחידות במהלך הרבעון.

בחברה מדגישים כי עיקר הצמיחה במכירות הגיעה בשל הצלחתו של מכשיר הדגל, Huawei Ascend P7, במכירות מאז הכריזה עליו החברה בחודש מאי האחרון. סך המכירות שנזקפו למכשיר עומדות על 4 מיליון יחידות סביב העולם, אולם הנתון מעיד על כך כי במהלך שלושת החודשים שחתמו את שנת 2014, נמכרו כמיליון יחידות בלבד. מכשיר נוסף שזכה להצלחה הינו ה-Huawei Ascend Mate 7, זה הוכרז בתערוכת IFA בחודש ספטמבר והציג מאז מכירות נאות של 2 מיליון יחידות.

קו מכשירי ה-Honor של החברה גם הוא זכה להצלחה לא קטנה בשנת 2014, עם מכירות שהסתכמו ב-20 מיליון יחידות. ב-Huawei שמים דגש על דגם ה-Honor 3C, ממנו מכרה החברה מעל מ-8 מיליון יחידות, כאשר דגם ה-Honor 3X הציג מכירות העולות על 4 מיליון יחידות ודגם ה-Honor 6 רשם מכירות של מעל מ-3 מיליון יחידות. בחברה מדגישים את האסטרטגיה של שילוב בין קו מוצרי Honor לקו מוצרי Huawei, תוך שהשם “Ascend” מושמט מדיווחיה של החברה. מוקדם יותר החודש עלה דיווח בנושא שטען כי ב-Huawei בחרו לוותר על השם “Ascend” בהצגת המכשירים בסדרה, ונראה כי כעת מאשרת החברה את הדבר.

מנכ”ל חטיבת צד הצרכן בחברה, ריצ’ארד יו, מצפה כי וואווי תמשיך להציג צמיחה גם בשנת 2015 ומספק תחזית מכירות של 100 מיליון מכשירים עבור השנה כולה. בחברה מדגישים כי לא רק צד המובייל יהווה חשיבות בצמיחת מכירות החברה וכי במהלך השנה תשים וואווי דגש על שווקי האינטרנט של הדברים (IoT) והתקשורת ברכב, שני שווקים הצפויים להציג צמיחה מרשימה ב-2015.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים