ה-Galaxy S6 של סמסונג עשוי להגיע עם מסך בגודל 5 אינץ’ בלבד

בתמונה: Samsung Galaxy S5

בשנה שעברה, כאשר הכריזה סמסונג על מכשיר הדגל Galaxy S5 בארוע מיוחד שערכה במהלך תערוכת המובייל MWC בברצלונה, נשמעו כמה קולות מאוכזבים בקהל העיתונאים שישב סביבנו בארוע כאשר חשפה החברה כי גודל המסך במכשיר יעמוד על 5.1 אינץ’ בלבד. איש אמנם לא ציפה למכשיר בעל מסך בגודל הקרוב יותר לזה של סדרת ה-Galaxy Note, אולם הגידול ב-0.1 אינץ’ משנה לשנה השאיר טעם מעט מר בפה.

על-פי עדויות חדשות מאתר Zauba, המבצע מעקב אחר כניסת סחורות להודו, נראה כי גם השנה לא יזכה מכשיר הדגל של סמסונג לשדרוג בגודל המסך. רשומה חדשה המופיעה באתר נכון לתאריך ה-30 בינואר, 2015, מציינת כי מכשיר מדגם ה-SM-G920A, ששויך כבר במספר מקרים ל-Galaxy S6, יכלול מסך 5 אינץ’ בלבד.

Zauba-Galaxy-S6-Jan30-2015
מקור: Zauba.com

השמועות השונות אודות מכשיר הדגל הבא של סמסונג מדברות על שילוב תצוגת QHD, כך ששמירה על מימדי מסך קטנים עשויה לשפר את איכות התמונה הנצפית ולהגדיל באופן משמעותי את צפיפות הפיקסלים בתצוגה. לשם המחשה, מכשירי הדגל האחרים העושים כיום שימוש במסך בעל רזולוציית 2K כמו LG G3 ו-Samsung Galaxy Note 4 כוללים מסכי 5.5 ו-5.7 אינץ’ בהתאמה.

בחירה במסך 5 אינץ’ תמחיש את ההפרדה של סמסונג בין סדרת ה-Galaxy S לסדרת ה-Galaxy Note, ומימדי המכשיר הצנועים שישמרו הודות לשמירה על גודל המסך יאפשרו לחברה להציג מכשיר נוח יותר לשימוש ביד אחת, תוך הצגת על עיצוב דק וקל משקל. החיסרון בשמירה על המימדים הקטנים עשוי להגיע בצד הסוללה, שם כבר הוכיחה סמסונג כי היא מסוגלת לספק מצבי חיסכון המאפשרים למכשיר לעבוד שעות נוספות גם כאשר לא נשאר זמן סוללה רב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים