חמישה כלים שכל סטארטאפיסט חייב להכיר

כל מיזם חדש זקוק לערכת כלים יעילה שתהיה לצדו – כלים שיסייעו לו בצמיחה העסקית ובשאיפה, לא יזיקו מדי לתקציב. בעולם האונליין קמו חברות רבות שראו את הפוטנציאל באותן חברות סטארטאפ בצמיחה והגו כלים ואפליקציות שתומכים במאמצי הקידום והשיווק, מחקר, אופטימיזציות וכדומה.

כדי לעשות סדר, אספנו עבורכם חמישה כלים מרכזיים, והכי חשוב חינמיים, שכדאי שתכירו:

כלי לבניית מודל עסקי

fiddle-640px

אחד השלבים הראשונים בהקמת מיזם כלשהו הוא יצירת מודל עסקי, שכולל הוצאות והכנסות, ייצור, סחר, שירותים, פיתוח, מיתוג, מימון ועוד. הצעד הזה לרוב כרוך בייאוש רב, בהעברת מידע מאחד לשני וגרירת זמן.

חברת Fiddle יצרה פתרון יצירתי וחינמי בעבור הצעד הזה – אפליקציה ליצירת ושיתוף מודל עסקי בקלות. תוכנת האונליין מאפשרת לכם לבנות תכנית מקצועית בקלות וביעילות, לשתף אותה עם שותפים ועמיתים, כך שגם הם יוכלו להוסיף הערות ולקחת חלק פעיל בהכנת התכנית ואף להוסיף תמונות וקישורים.

כלי לניהול משימות

trello-640px

כל סטארטאפיסט מתחיל יודע כמה עומס מצטבר לו בזמן קצר יחסית, עם משימות שהוא צריך לבצע, כאלו שנתן לאחרים ומעקב על אלו שנמצאות בתהליך. כדי לעשות סדר בעניינים, חברות רבות מציעות שירות של ניהול משימות לצורך סדר וארגון.

Trello היא אחת מאותן חברות. התוכנה מציעה שירות ניהול משימות חינמי אונליין, שכולל כלים נוחים לשימוש כמו כרטיסיות, העלאת קבצים ותמונות ושיתוף עם חברים אחרים. אפשר לחלק את המסך למחלקות שונות, בעלי תפקידים שונים או פשוט לפי “נעשה”, “טרם נעשה” ו”בתהליך”. ניתן גם להוסיף צ’קליסט, תגיות, תאריכי יעד ומערכת התראות.

מערכת לשליחת דיוורים וניהול נרשמים

activetrail-640px

דיוור אלקטרוני הוא כלי שיווקי חשוב כדי לשמור ולשמר רשימת לקוחות, להיות איתם בקשר וליידע אותם על התהליכים המתרחשים בחברה. בתור חברה מתחילה, חשוב לייצר רשימת דיוור איכותית, כזו שתלווה אתכם לאורך הדרך ובשאיפה, תגדל איתכם.

אקטיב טרייל מציעה תוכנת דיוור מתקדמת ואיכותית, עם עורך ידידותי ומותאם למובייל לבניית מיילים וניוזלטרים. לאחרונה אקטיב טרייל יצאה בתכנית מיוחדת לסטארטאפיסטים ומציעה ששה חודשי שימוש חינם במערכת, כולל שימוש בלתי מוגבל בפיצ’רים נוספים כמו בניית דפי נחיתה, שליחת קמפיינים בסמס ויצירת סקרים.

כלי ליצירת חשבוניות אונליין

waveapps-640px

חלק מבניית מערך עסקי היא גם מכירת מוצר או שירות, בעבור זה תצטרכו להנפיק חשבוניות ובעיקר, לנהל אותן ולעקוב אחריהן. את החשבוניות הללו תצטרכו לשלוח ללקוחות וכדי שלא לסבך אתכם, קיימות הרבה תוכנות שמסייעות במהלך.

אחת מהן היא Wave Apps, שמספקת שירות אונליין וחינמי ליצירת חשבוניות, יצירת קבלות וניהול החשבונות השונות. התוכנה מסייעת לכם להכניס סדר וארגון למערך הכספים של החברה, כדי שבסופו של דבר, זה לא יהיה הדבר שיכשיל אתכם.

בניית מצגות מדהימות

prezi-640px

נכון, יש את כלי הפאוור פוינט הישן והטוב של מיקרוסופט, איתו אפשר ליצור מצגות חמודות. אבל בתור חלק מקהילה חדשנית ויוזמת, עליכם להראות יצירתיות גם כשאתם מציגים את המוצר שלכם לגורמים שונים. לכן, כדאי שתמצאו תוכנת מצגות טובה.

באתר של Prezi לדוגמה, אתם יכולים ליצור מצגות בעלות אפקטים ואפשרויות תלת מימד. החברה מציעה מגוון של טמפלטים ומשתמשי windows יכולים לערוך גם כשאינם מחוברים לרשת. אין צורך בדיסק און קי כדי להעביר את המצגת מיד ליד, היא נשמרת בחשבון שלכם וניתנת לפתיחה מכל מכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים