קוואלקום מרגיעה: Snapdragon 810 תגיע למכשירי דגל של מוטורולה, סוני ומיקרוסופט

חברת קוואלקום יוצאת בהודעה מרגיעה, בעיקר לעצמה, המפרטת מעט על נתוני האימוץ של ערכת השבבים העצמתית ביותר שלה, Snapdragon 810, על ידי יצרניות מובייל מהמובילות בשוק במכשירי הדגל שלהן, עם העדרות בולטת של אחת מהן – סמסונג. אנחנו בוחרים לציין דווקא את סמסונג מכיוון שלפי העדויות האחרונות יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם בחרה שלא לשלב את ערכת השבבים בסמארטפון הדגל הבא שלה, Galaxy S6, מה שאמור להשפיע משמעותית על מכירותיה.

עד כה הוכרזו שני סמארטפונים בלבד שיגיעו עם ערכת השבבים החדשה של קוואלקום: LG G Flex 2 שהוכרז ב-CES 2015 וה-Xiaomi Mi Note Pro המרשים מסין. שני המכשירים מושקים בימים אלו ברחבי העולם ואליהם, לפי יצרנית השבבים, יצטרפו עוד כמה דגמי דגל בקרוב.

ההודעה משלבת ציטוטים מחמיאים במיוחד מחברות כמו מוטורולה, מיקרוסופט, סוני ו-OPPO, המספרות כמה נכונה הייתה הבחירה ב-Snapdragon 810 למכשיריהן העתידיים. “Snapdragon 810 תאפשר לנו לדחוף את הגבולות אפילו יותר” מוסרים ממוטורולה מוביליטי, ודואגים לציין את היחסים הארוכים של החברה עם קוואלקום. OPPO מעט יותר ספציפית: “אנחנו שמחים לשתף פעולה עם קוואלקום במכשירי פרימיום מבוססי Snapdragon 810“.

Qualcomm-LG-G-Flex-Teaser

סוני מצטרפת לחגיגת התשבוחות גם כן, וההצהרה שלה מעניינת במיוחד לאור השמועות על העדרותו הצפויה של סמארטפון הדגל Xperia Z4 מ-MWC 2015 והשקתו בקיץ: “אנחנו נרגשים מאוד מהיכולות החדשות שמביאה Snapdragon 810… מוצרי Xperia חדשים יגיעו ללקוחות מאוחר יותר השנה.

הפרגון המפתיע ביותר הוא דווקא זה המגיע ממיקרוסופט, המאשר שהיא עובדת על סמארטפון Lumia עצמתי מבוסס ערכת השבבים החדשה. מאז רכישתה של נוקיה, לא הושק סמארטפון דגל משמעותי בסדרה תחת מותג לומיה. אחד כזה אנו צפויים לראות בתחילת חודש מרץ במהלך תערוכת המובייל העולמית בברצלונה (MWC). “אנחנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה עם קוואלקום ולספק סמארטפוני לומיה איכותיים המבוססים על Snapdragon 810“. יהיה מעניין לראות אם מכשיר הדגל העתידי יריץ את מערכת ההפעלה החדשה Windows 10, שעד כה לא הוצגה תמיכה שלה עבור מעבדיה של קוואלקום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים