תמונות מודלפות: כמה דומה Samsung Galaxy S6 לאייפון 6 של אפל?

דיווח מדרום קוריאה עורר סערה הבוקר עם ציטוט מבכיר בחברה המספקת חלקים לסמארטפון הדגל הבא של סמסונג, Galaxy S6. לטענת הבכיר: “Galaxy S6 יוכרז בשתי גרסאות – אחת שטוחה והשנייה עם מסכים מעוגלים. הוא יהיה בנוי ממתכת, מה שיהפוך אותו דומה מאוד לדגם (האייפון) האחרון של אפל“. התמונות לא איחרו לבוא וכעת יש לנו סט שלם של צילומים המציגים את גוף המכשיר, לכאורה, והוא אכן מאוד (אבל מאוד) דומה ל-iPhone 6.

זה לא סוד שסמסונג החלה את דרכה של סדרת ה-Galaxy S עם מכשירים שלוקחים השראה רבה מדגמיה של אפל ברמת העיצוב החיצוני וממשק המשתמש. אחרי יריבות עזה וסכסוכים רבים שהגיעו לבתי המשפט, לא חשבנו שסמסונג תחזור לקבל השראה מאפל. אם התמונות אכן מציגות את סמארטפון הדגל של החברה, כנראה שנחזור במהרה לסקר את המאבקים המשפטיים בין שתי החברות.

לפי הדיווח והתמונות, נראה שה-Galaxy S6 מאמץ את הצורה של ה-iPhone 6, לפחות בהיקפו. המסגרת המתכתית דומה מאוד לזו של האייפון 6 עם גריל רמקול בתחתית וחיבור MicroUSB בצורת חיבור ה-Lightning של אפל – מדובר ככל הנראה בחיבור MicroUSB החדש התומך בחיבור דו-צדדי. אפילו החיתוכים במסגרת, המאפשרים קליטה של האנטנות, נראים וממוקמים בצורה דומה לאלו של האייפון. בצידו של המכשיר ניתן לזהות חריץ לכרטיס הסים, מה שמעיד על אפשרות ש-Galaxy S6 יהיה בעל גוף Unibody וללא סוללה נשלפת. לפי השמועות, החזית וגב המכשיר יהיו עשויים זכוכית, מה שתומך בסוגיית הסוללה.

בשלב זה אתם בטח מפקפקים באמינות התמונות, וכך גם אנחנו, אבל ישנה הוכחה אחת שכן גורמת לנו להאמין לדברים: חיתוכי המצלמה והפלאש שבגב המכשיר. ניתן לזהות בבירור את החיתוך לאלמנט המצלמה המרובע של סמסונג, כאשר הפלאש וחיישן הדופק עברו לצדו השמאלי.

התמונות מגיעות ממקור לא מזוהה של אתר NoWhereElse הצרפתי שאנחנו נוטים לקבל את הדלפותיו עם מידת אמינות די גבוהה. סמארטפון הדגל Samsung Galaxy S6 צפוי להיחשף בתערוכת MWC 2015 ב-1 במרץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים