מיקרוסופט תערוך מסיבת עיתונאים בתערוכת MWC 2015 ב-2 במרץ

מיקרוסופט מצטרפת רשמית לחגיגה והחלה בהפצת הזמנות למסיבת עיתונאים שתערוך ב-2 במרץ בתערוכת המובייל העולמית MWC 2015 בברצלונה. התערוכה הפכה במרוצת השנים לממלכה הכמעט בלעדית של אנדרואיד, כאשר למעט דוכנים של נוקיה ומיקרוסופט כמעט שלא ראינו נוכחות של מערכת ההפעלה Windows Phone. כעת חמושה ב-Windows 10 תנסה ענקית התוכנה להשיג נוכחות משמעותית.

אין פרטים כרגע באשר להכרזות שתבצע מיקרוסופט באירוע, אך נושא התערוכה לא משאיר הרבה מקום לספק וסביר להניח שנראה סמארטפונים חדשים. השאלה היא האם מיקרוסופט תמשיך לחשוף עוד מכשירי שוק בינוני-נמוך או תחשוף גם סמארטפון דגל אמיתי, כזה שלא ראינו תקופה ארוכה עבור Windows Phone. הבעיה היא שאחד כזה צפוי להגיע עם ווינדוס 10 לסמארטפון, גרסת מערכת הפעלה שתגיע מאוחר יותר השנה. אנחנו בטוחים שמיקרוסופט לא מעוניינת להיכנס למשבצת של מערכת הפעלה עבור מכשירים זולים בלבד.

מיקרוסופט ניצלה את MWC בעבר לחשיפת גרסאות חדשות למערכת ההפעלה שלה עבור סמארטפונים, כך שיתכן וגם הפעם הפוקוס יהיה על Windows 10 לסמארטפונים ולא בהכרח על מכשירים ספציפיים.

תערוכת MWC 2015 תכלול כמידי שנה תצוגות והכרזות של מיטב היצרניות ומעניין יהיה לראות אם יהיו חברות נוספות שישתפו פעולה עם מיקרוסופט ויחשפו מכשירי סמארטפון המריצים את מערכת ההפעלה ווינדוס או שמא נראה רק מכשירים תחת מותג הלומיה של החברה. אחד המכשירים שעשו סיבובים רבים בחרושת השמועות הוא Lumia 1330, פאבלט שוק ביניים חדש עם מצלמה מתקדמת, שככל הנראה יהיה אחד המכשירים שיוצגו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים