מנהל חטיבת הסלולר לשעבר בסמסונג ישראל עובר לנהל את מותג Huawei

היבואנית הרשמית של מוצרי Huawei הסינית לישראל, אלפא טלקום, הודיעה היום (א’) על מינויו של קובי כליף למנכ”ל הקבוצה החדש. כליף (43) יתפוס את מקומו של דרור אבישי, שהקים את הפעילות בישראל וישאר אחד מבעלי החברה ובעל תפקיד של דירקטור. הוא שימש בשנתיים האחרונות כמנהל חטיבת הסלולר בסמסונג ישראל וטרם לכך כמנכ”ל מוטורולה מוביליטי ישראל. במהלך תפקידו בסמסונג ישראל הוביל כליף שינוי מהותי בשוק הסמארטפונים בארץ, כאשר שיווק מכשירי החברה עבר מידיה של יבואנית רשמית יחידה לניהול נפרד של ספקיות הסלולר הגדולות והחנויות והרשתות הפרטיות.

קובי כליף - מנכל אלפא טלקום
קובי כליף – מנכ”ל אלפא טלקום

ההודעה בדבר החלפת המנכ”ל של קבוצת אלפא טלקום מגיעה לצד דיווחים של חברת Huawei על שינוי בהלך רוח החל משנת 2015. החברה מתכוונת לשים דגש גדול על שיווק מכשירי דגל במחירים נוחים ולא רואה עצמה עוד מתחרה של חברות סיניות המציעות מכשירי שוק בינוני-נמוך. מנכ”ל Huawei העולמית, ריצ’ארד יו, ציין לאחרונה כי הוא רואה במתחרתו העיקרית את סמסונג הדרום קוריאנית ולאו דווקא את Xiaomi הסינית כמתחרה הישירה של החברה.

מנכ”ל אלפא טלקום הנכנס, קובי כליף, ציין כי בכוונת החברה להתמקד גם מעבר למוצריה של Huawei בתחום המובייל, כאשר תחומי האחסון ורשתות תקשורת ניידות יהוו חלק מפעילות החברה בישראל. בהתייחסו לתחום המובייל ציין כליף כי “בכוונת אלפא טלקום להרחיב באופן משמעותי את היקף הפעילות של וואווי בישראל, ולהגדיל משמעותית את נתח השוק שלה במוצרי המובייל“.

הצטרפותו של כליף לקבוצת אלפא טלקום ושינוי הגישה של חברת Huawei העולמית עשויים להביא להגברת התחרות בשוק הישראלי יחד עם הצגת מכשירי דגל איכותיים במחירים זולים מהמתחרים הקיימים. עם זאת, יש לקוות כי מאמצי השיווק של הקבוצה בישראל יעשו מעבר לביסוס המותג על-ידי השקעה נוספת בפרסום, אלא גם דרך שירות לקוחות טוב, עדכוני תוכנה תכופים למכשירים והשקות המקבילות ככל האפשר לאלו הנעשות בעולם ככלל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים