הצצה ראשונה: LG Optimus 3D עם תלת ממד ומעבד כפול ליבה

חברת LG הציגה הבוקר את סמארטפון ה-Optimus 3D, ששמו כבר אומר הכל. מדובר בסלולרי הראשון עם היכולות לצלם ולהציג תלת-ממד ללא צורך במשקפיים על גבי מסך בגודל 4.3 אינץ’. בגבו של ה-LG Optimus 3D נמצא זוג מצלמות 5 מגה-פיקסל, המצלמות יחדיו וידאו תלת ממדי באיכות HD 720p או דו-ממדי באיכות Full HD 1080p. בליבו של המכשיר מעבד כפול ליבה 1GHz מדגם OMAP 4 מבית Texas Instruments וזיכרון פנימי בנפח 512MB בטכנולוגיית DDR2, כך שאם למישהו נראה כי מדובר במכשיר שהוא בעיקר גימיק – שיחשוב שוב. ה-Optimus 3D הוא סמארטפון עוצמתי שייתן לכם את כל היכולות של מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2 (שתשודרג בעתיד לאנדרואיד 2.3), ועוד יכולות מולטימדיה וגיימינג מהמתקדמות בשוק.

חברת LG עושה צעד תקדימי בתחום, כאשר היא מביאה את יכולות התלת-ממד גם למכשירים הזעירים. זאת למרות שתכני התלת ממד אינם נפוצים עדיין בקרב רוב צרכני המדיה. ה-Optimus 3D מגשר על הפער הזה בראש ובראשונה בזכות אפליקציית ה-YouTube 3D, המאפשרת צפייה והעלאה של קטעי וידאו בתלת ממד. איכות הצפייה באפליקצייה מרשימה לטובה, ולא שמנו לב להבדל גדול אל מול קטעי הוידאו שעל המכשיר. צעד נוסף שבו נקטה LG על מנת להגדיל את כמות התכנים במכשיר הוא חבירתה לחברת המשחקים Gameloft, שיחדיו תספקנה עם המכשיר שלושה משחקים: N.O.V.A 3D, Asphalt 6 3D ו-Golf 3D. חוויית המשחק מהנה ביותר, אם כי חשוב לציין כי רק משחקים שמראש מיועדים לתל ממד יעבדו. משחקי דו ממד רגילים יוצגו כרגיל.

המכשיר כולל יציאת HDMI, אשר באמצעותה תוכלו לצפות בכל פעילותכם במכשיר על גבי הטלוויזיה (גם בתפריטים השונים) – תכונה שימושית ביותר להצגת תכני התלת ממד שצילמתם על גבי מסך התלת ממד שלכם בבית וכמובן למשחקים הנמצאים על גבי המכשיר, וכאשר תשחקו אותם על גבי הטלוויזיה המכשיר ישמש כסוג של בקר משחק.

* לתמונות מאחורי הקלעים של התערוכה – הצטרפו לעמוד הפייסבוק של גאדג’טי; לכל החדשות מהתערוכה – ניתן לצפות בעמוד המיוחד.

* התמונות צולמו באמצעות מצלמת ה-Canon 550D באדיבות ניופאן-קרט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים