גאדג’טי מסקר: Jit Call Notes – שדרוג מעניין לשיחות הטלפון

תארו לכם מצב שבו אתם במהלכה של שיחת טלפון חשובה ועשירה בפרטים ואתם חייבים לכתוב כמה הערות, אך למרבה הצער לא נוכחים בסביבתכם הקרובה דף ועט. בעיה שהיינו מצפים לפתרון טכנולוגי עבורה, שהרי אנו חיים בתקופה שבה מגיע פתרון (תוכנתי לרוב) שמתיימר להקל בפעולות קטנות בחיי היומיום של כולנו. לטרגדיה זו, עשויה לסייע אפליקציית Jit Call Notes, אשר פותחה על ידי צוות ישראלי, ועשתה את דרכה לחנות האפליקציות של גוגל. לאחר שימוש אינטנסיבי באפליקציה, התובנות הגיעו ועימן גם המסקנות.

שימושים יחודיים

ראשית, Jit Call Notes יפיפייה בפשטותה ובניקיון העיצובי המושתת בה. השימוש החלקי המובהק בשפת העיצוב האהובה מבית גוגל, Material Design, מעניק לאפליקציה ממשק ידידותי במיוחד, מה שהופך אותה לרלוונטית גם עבור אלו אשר ניסיונם במכשירים חכמים לוקה בחסר. מעבר לרושם הראשוני החיובי, חשוב להדגיש את מטרותיו הבסיסיות של היישום, המתבססות על הצורך הפשוט של אדם פעיל בעידן המודרני – לשמור ולזכור מידע במהלך שיחות טלפון.

Jit Call Notes יוסיף ווידג’ט צף אשר יופיע במהלכן של שיחות טלפון המתבצעות במכשיר. בלחיצה עליו ייפתח פתק (צף גם הוא) שבו תוכלו לכתוב דבר מה, בלחיצת כפתור נוספת, תוכלו אף להוסיף הערה קולית, כאשר הודעות משני הסוגים יישמרו באופן אוטומטי וגישה אליהן תתאפשר דרך האפליקציה עצמה.

מלבד לשימוש הבסיסי הנ”ל, ישנן אפשרויות נוספות הקיימות באפליקציה שיתרמו בהפיכת שיחות הטלפון לפונקציונליות במיוחד. אחת מהתכונות הבולטות הינה האפשרות להוסיף תזכורות לשיחות שונות, בכך להפוך את יומן השיחות ליומן מטלות של ממש, והאפשרות להצמיד לכל שיחה את ההערות והתזכורות הקשורים בה, יכולה לתרום רבות לפרודוקטיביות.

יכולת עיקרית נוספת היא קטלוג השיחות לפי נושאים שונים. Jit Call Notes מאפשרת למיין את השיחות בהן התבצע שימוש באחת מאפשרויות ההערה לקטגוריות שונות, אותן המשתמש יוכל ליצור מבעוד מועד, ובכך לסדר את יומן הפתקים/הערות שנאספים עם הזמן.

מלבד לפונקציות הייחודיות, נתקלתי בנתון בולט אשר תפס את עיני בעמוד הגדרות האפליקציה – קיימות מספר אפשרויות הנוגעות לעיצוב האפליקציה (צבע הממשק, צבע הווידג’ט הצף) ולהעדפות המשתמש בנוגע לפעילותה. נראה שהמפתחים החליטו להעניק למשתמש את החופש המלא בכל הקשור למראה חזותי ומיקום הווידג’ט בעת שיחה.

לסיכום

ל-Jit Call Notes יש את היכולת לשחק תפקיד משמעותי בשעות העבודה של רבים מאיתנו, ואף לתרום לתפקוד יעיל וחכם יותר במהלכן של שיחות טלפון. השימוש באפליקציה יכול לבוא לידי ביטוי במצבים שונים בחיי היומיום, כגון שמירת מספר טלפון אשר מכתיב האדם בצידה השני של השיחה כהערה, הקלטת תוכן הנאמר במהלך שיחה או אפילו הגדרת תזכורת אשר תתריע למשתמש להתקשר מאוחר יותר לאדם מסוים – וזוהי רק ההתחלה. חשוב להדגיש כי היישום עדיין מועד לקריסות ותקיעות לעיתים קרובות, אך יש להניח כי ניתן לתקנם במהרה באמצעות עדכונים שוטפים.

אחדד כי Jit Call Notes הצליחה להקל על הפעילויות השוטפות שלי באופן משמעותי במספר מקרים ספציפיים, גם לאחר מספר מצומצם של ימי שימוש. בנוסף לכך, חשוב לציין כי האפליקציה רלוונטיות בעיקר בחיי היומיום הסטנדרטיים ביותר וגם אלו שלא מרבים לבצע שיחות ימצאו אותה מועילה למדי.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים