הוכרז: Lava Xolo Win Q1000 – סמארטפון Windows Phone 8.1 בגודל 5 אינץ’

יצרנית הסמארטפונים ההודית Lava הכריזה על סמארטפון Xolo Win Q1000 המריץ את מערכת ההפעלה Windows Phone 8.1 ומיועד לשוק הנמוך. סמארטפונים המריצים את מערכת ההפעלה של מיקרוסופט למובייל מתוצרת יצרניות אחרות מלבד נוקיה (היום מיקרוסופט) הפכו לנדירים בשנה האחרונה, במיוחד במזרח, כך שמדובר בהכרזה די מיוחדת.

ה-Xolo Win Q1000 בעל מפרט בסיסי מאוד הכולל את ערכת השבבים Snapdragon 200 עם מעבד מרובע-ליבה 1.2Ghz ומאיץ גרפי Adreno 302 מבית קוואלקום, זיכרון פנימי 1GB RAM, מסך 5 אינץ’ HD 720P, מצלמה אחורית 8 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 2 מגה-פיקסל, נפח אחסון מובנה 8GB, חריץ הרחבה MicroSD וסוללת 2,200mAh.

העיצוב של סמארטפון ה-Win Q1000 מזכיר מאוד מלפנים את זה של ה-HTC One M7 והוא מגיע בצבעי לבן, שחור וירוק ליים. מחירו של המכשיר יעמוד על כ-$140 בהודו. תג מחיר בעייתי (למרות שהוא די נמוך) המציב אותו בתחרות מול סמארטפונים איכותיים יותר המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד, כמו ה-Micromax Yureka שנמכר בהודו עבור $140 ומשלב את ערכת השבבים Snapdragon 615 החזקה יותר משמעותית, זיכרון פנימי 2GB RAM, מצלמות איכותיות יותר ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים